וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה לחכות ומאמינה בקובאס. איביץ' מודה: "אין קסמים"

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 8:06

במועדון לוחצים על צירוף בלם, אבל לא לוחצים על פרץ ודסה. ואן אובריים לא הרשים, אבל לא שיחק בעמדה שלו, ובקבוצה מחכים לביטון וגלזר. מכבי תל אביב יודעת שהיא אכזבה בבכורה, ואיביץ' מאשר: "איבדנו את הזהות". נקודת האור: קובאס, שמסבך את תמונת הזרים

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

ברנדלי קובאס העלה לעצמו את המניות אמש בהפסד של מכבי תל אביב למכבי נתניה ברבע גמר גביע הטוטו. שחקן הכנף שהיה בסימן שאלה גדול לעונה הקרובה, היה אמש מהטובים במכבי תל אביב והמאמן ולדאן איביץ' התרשם ממנו מאוד. בשלב הזה נראה כי מקומו של קובאס מובטח, אם כי יובהר לו בצורה חד משמעית שהוא לא יכול להיעלם בעונה הקרובה לפרקים כה ארוכים, כפי שנהג להיעלם בעונה שעברה. במכבי תל אביב מאמינים כי מדובר בשחקן איכותי, עם יכולות פיזיות יוצאות דופן לכדורגל הישראלי ומכאן שאין כוונה לדון בעתידו וכאשר ינחת כאן בלם זר לקראת חתימה, מכבי תל אביב תצטרך להחליט על שחרור שחקן אחר.

ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב עם אייל גולסה, ג'ורג'ה יובאנוביץ'. ברני ארדוב
סוגר משבצת של זר. קובאס/ברני ארדוב

קובאס היה כאמור מהטובים בשורות מכבי תל אביב שפתחה בצורה איומה את המשחק אבל במחצית השנייה השתפרה והיתה יכולה לנצח עוד לפני הפנדלים. מהמשחק אמש לוקחים בקבוצה את העובדה שדן גלזר הוא עדיין הקשר האחורי הבכיר ואחרי שיחזור מהפציעה שהוא חווה כרגע, הוא אמור לשחק את עמדה מספר 6 בקישור. יוריס ואן אובריים שהחליף אתמול את גלזר בעמדה הזו, לא רשם משחק טוב אבל בקבוצה משוכנעים שהוא יהיה שחקן מוביל במכבי תל אביב בעונה הבאה כשישחק בעמדה מספר 8.

ניר ביטון שצפה אתמול מהיציע בקבוצתו החדשה, יהיה בקרוב מוכן לשחק והוא כבר העלה הילוך ומתאמן כמעט בצורה מלאה. ביטון מקדים את ערן זהבי שיצטרך עוד זמן אבל גם לגביו, קיימת כבר אופטימיות כי מדובר בכאבים בברך שהוא יתגבר עליהם ללא צורך בהתערבות כירורגית נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם מתן חוזז, יוריס ואן אובריים. ברני ארדוב
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם מתן חוזז, יוריס ואן אובריים/ברני ארדוב
אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במועדון ימשיכו בימים הקרובים ללחוץ על הבלמים עימם מתקיימים מגעים, לסגור במכבי תל אביב. בקבוצה ממשיכים להרגיש כי השחקנים המבוקשים בעמדת הבלם, מעדיפים ליגות אחרות ומדינות יותר רגועות מאשר ישראל, אבל התקווה היא שבימים הקרובים דברים יזוזו ומישהו יקבל את ההצעה של מכבי תל אביב ויגיע.

בנוגע לדור פרץ ולאלי דסה, במכבי תל אביב ממשיכים לחכות לשניהם ומקווים כי לפחות אחד יגיע. במועדון אין כוונה להציב להם דד ליין ובכל מקרה רוצים שאם הם יגיעו זה יהיה בלב שלם. ולדאן איביץ' אמר אמש במסיבת העיתונאים בעניין של השניים: "פרץ ודסה צריכים להראות לנו שהם בכלל רוצים לחזור לשחק בישראל לפני שמדברים על האפשרות שהם יבואו. אני רוצה לעבוד עם שחקנים שרוצים להיות איתנו. אם הם לא רוצים, אני לא יכול לעבוד איתם ואני לא יודע מתי הם מתכוונים להחליט".

איביץ' קיבל לגמרי את הביקורת שנמתחה על קבוצתו במחצית הראשונה, אבל גם דאג להדגיש כי: "במחצית השנייה היינו יותר טובים והגענו להרבה מצבים. לא היינו מדהימים, אבל היינו טובים יותר מנתניה במחצית השנייה. כבשנו שער והיו לנו אפשרויות לנצח. צריך לזכור גם את זה. אנחנו צריכים לתקן את הזהות שלנו. איבדנו את הזהות שלנו בשנים האחרונות. אנחנו צריכים לזהות את הבעיות שלנו ולעבוד קשה מאוד כדי לתקן את הבעיות. יש לנו שבוע לתקן את עצמנו לקראת המשחק באירופה. ניתן הרבה כבוד ליריבה שמחכה לנו".

על היכולת של מכבי תל אביב במחצית הראשונה, אמר איביץ': "אנחנו נתנו לנתניה הזדמנויות בגלל טעויות מטורפות שלנו. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר כשלוחצים עלינו. אנחנו לא ברצלונה ולא מנצ'סטר סיטי שיודעות לשחק תחת לחץ ברחבה שלנו. אני לוקח עלי את האחריות ולא מפיל שום דבר על שום שחקן. אני צריך לתקן את הבעיות".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

איביץ' הוסיף: "בכל פרמטר במשחק שלנו ובכל חלק במגרש אנחנו צריכים להיות יותר טובים. אנחנו ננתח הרבה בוידאו ונתקן. אין לנו זמן ולכן אנחנו חייבים לפעול מהר. אני חושב שיש לנו שחקנים שיכולים לשנות את הזהות של הקבוצה. יש עדיין פצועים שלא איתנו ויש עוד שחקנים שלא הגיעו. השחקנים האלה יכולים להביא יותר".

באשר למה שמצפים ממנו, אמר איביץ': "אין קסמים בכדורגל. הקבוצה לא לקחה בעונה שעברה תואר ולא סיימה בין שני המקומות הראשונים. אנחנו צריכים לדעת את הדברים האלה כדי לשנות את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully