וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' דורש חיזוק: "הבהרתי מראש שאנחנו צריכים שחקנים"

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב לאחר ההפסד 5:4 בפנדלים לנתניה במפגש האירופיות וההדחה מגביע הטוטו: "צריך להחזיר את הביטחון". בני לם: "נתניה חיה ונושמת"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד 5:4 בדו קרב פנדלים הערב (חמישי) בידי מכבי נתניה במפגש האירופיות. הצהובים למעשה איבדו תואר ראשון במשחק הרשמי הראשון של העונה והודחו מהמשך משחקי גביע הטוטו. שחקני שתי הקבוצות הגיעו למצבים ליד שני השערים אך לא הצליחו לכבוש במשך 90 דקות והמשחק הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה.

אבי ריקן ועדן קארצב החמיצו את הבעיטות הראשונות, שמונה הבעיטות הבאות הלכו פנימה, אבל אז עדן נחמיאס החמיץ ורז שלמה כבש את הפנדל המכריע ששלח את הקבוצה מעיר היהלומים לחצי גמר גביע הטוטו.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תואר אחד כבר הלך. איביץ'/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "זה מאכזב להפסיד ככה. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. היו לנו מצבים, אבל איבדנו ביטחון. לא בנינו טוב את המשחק. במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב והיינו יכולים להבקיע כמה שערים. צריך להשתפר לקראת ההמשך. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו. המשחקים הבאים קרובים מאוד, צריך להשתפר תוך כדי תנועה".

לגבי חיזוק אפשרי: "הייתי ברור מהתחלה, אנחנו צריכים שחקנים - גם זרים וגם ישראלים. אנחנו צריכים לחשוב על זה, אני מאמין שנתחזק. צריך לעבוד על הקטע המנטלי. אחרי עונה ללא תואר, הביטחון יורד אבל אנחנו יכולים להחזיר אותו עם ניצחונות ומשחקים טובים".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ: "זה מאכזב להגיע ככה לבעיטות הכרעה ולהפסיד, אבל זה הכדורגל. מכבי נתניה עשתה משחק טוב, הגיעה להרבה מצבים והגיע לה לנצח. ברכות. לא פתחנו טוב את המשחק, אולי נלחצנו קצת מהלחץ שהם עשו טוב. הגענו להרבה מצבים ולא הצלחנו לנצל אותם ואז הגענו לפנדלים. אנחנו רוצים לקחת את האליפות וגם את הגביע. באירופה יש לנו משחק כבר בשבוע הבא ונחשוב שלב-שלב. אנחנו צריכים קצת יותר להתגבש, להכיר אחד את השני יותר טוב ולהיות חזקים יותר. נשתפר עם הזמן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"צריכים להיכנס לכושר גופני". בני לם/ברני ארדוב

מאמן נתניה בני לם: "היו דברים טובים במשחק ודברים פחות טובים. אנחנו צריכים להיכנס לכושר גופני ואנחנו מתחממים. נתניה חיה ונושמת, נתניה שמחה ורוצה לקפוץ עוד מדרגה השנה. אנחנו ממשיכים בקצב שלנו, אנחנו משחקים ולא מפחדים. במחצית הראשונה היינו מצוינים, בחצי השני קצת פחות".

על המשחק באירופה מול בשאקשהיר: "אני מצפה מהשחקנים שיקפצו מדרגה, אבל גם מהאוהדים שלנו שיקפצו מדרגה וימלאו את האצטדיון".

שוער מכבי נתניה איתמר ניצן: "ברור שכיף להיות בצד המנצח. נתנו משחק כדורגל מדהים בעיניי, לחצנו על מכבי בשטח שלה, הגענו להרבה מצבים ודניאל הצליח למנוע מאיתנו לכבוש. אין מתוק יותר מאשר לסיים משחק כזה עם ניצחון. מה שהכריע את המשחק זה איך ששיחקנו ולא פנדל אחד או שניים, עבדנו כקולקטיב וכקבוצה ועמדנו במטרות שלנו".

על עצמו אמר השוער: "תמיד יש ציפיות, גם של אחרים ממני וגם שלי מעצמי. אני שמח להיות פה ואעשה הכול כדי שנעמוד במטרות שלנו. אני עוקב אחרי מה שקורה בבית"ר, זה מועדון שהייתי בו ארבע שנים ואני רוצה שיהיה לו טוב. זה מועדון שחשוב לליגה. אבל אני במכבי נתניה וכל הראש שלי רק שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully