וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: א.א.ק אתונה הציעה 1.3 מיליון יורו על בוגדן פלאניץ'

בסרביה פורסם שהיוונים הגישו הצעה מפתה לבלם מכבי חיפה, והם גם שוקלים להפעיל את סעיף שחרור שלו אם האלופה תסרב למכור. בכרמל מכחישים

תקציר: ויטסה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

א.א.ק אתונה לא מוכנה לוותר על בוגדן פלאניץ'. כשלושה שבועות אחרי הפרסומים ביוון על כך שהבלם הסרבי מחוזר על ידי הקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי, הערב (רביעי) פורסם בסרביה שמכבי חיפה קיבלה הצעה בגובה 1.3 מיליון יורו עבור מכירת הבלם.

פלאניץ' חתם במכבי חיפה בספטמבר 2020 וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות מאז נחת בישראל עם סיום דרכו בסטיאווה בוקרשט, ובחודש שעבר סיפר שהוא נמצא אחרי "העונה הכי טובה בקריירה" וגם הבהיר שאין בכוונתו "לחזור הביתה בקרוב", אבל האם מעבר ליוון נמצא על הפרק מבחינתו?

בוגדן פלאניץ', שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בדרך ליוון? פלאניץ'/מאור אלקסלסי

בתקשורת הסרבית נכתב שההצעה הוגשה למכבי חיפה רק אתמול ושבשלב זה אלופת ישראל לא השיבה לה. כידוע, מכבי חיפה תפגוש בשבוע הבא את אולימפיאקוס בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, ועל כן ספק אם תשחרר את פלאניץ' דווקא לפני צמד המפגשים הקריטיים.

בסרביה נטען שא.א.ק אתונה לא רק הציעה למכבי חיפה עבורו 1.3 מיליון יורו, אלא גם שכר גבוה יותר משמעותית לבלם מאשר מכבי חיפה משלמת לו. עוד נכתב כי אם מכבי חיפה לא תשיב להצעה בקרוב או תסרב לה, בא.א.ק ישקלו לשפר את ההצעה ל-1.8 מיליון יורו - הסכום הנקוב בסעיף השחרור של הבלם, כך על פי הדיווח כאמור. חשוב לציין שבמכבי חיפה מכחישים שלסרבי יש סעיף שחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully