וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן פלאניץ': "זו הייתה העונה הכי טובה בקריירה שלי. הסיפוק אדיר"

בלם מכבי חיפה התראיין בסרביה: "עשינו עונה פנומנלית, לא אחזור הביתה בעתיד הקרוב". בכר החמיא: "הבלם המהיר בליגה, הטוב מכולם"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי שזכה עם מכבי חיפה באליפות שנייה ברציפות ולפני חזרתו לארץ לקראת ההכנות לעונה החדשה, התראיין בוגדן פלאניץ' בסרביה והצהיר: "זו ללא ספק העונה הכי טובה בקריירה שלי. זכינו בשלושה מארבעת התארים, שיחקנו בשלב הבתים בקונפרנס ליג ואני מרוצה מאוד מההופעות של הקבוצה. הסיפוק אדיר. המשחקים המיוחדים היו ב-0:0 מול פיינורד ובניצחון על סלביה פראג, ובגמרים שהגענו להארכה ופנדלים".

על המפתח לאליפות אמר: "האיכות של הקבוצה שלנו עשתה את ההבדל, והעובדה שהוביל אותנו צוות מקצועי בראשות ברק בכר. אם לא היינו מתפקדים כקבוצה, אף אחד לא יכול להצליח. עומר אצילי בלט מעל כולם והשיג דאבל-דאבל של שערים ובישולים בסוף העונה, כך שהוא זכה בצדק בתואר שחקן העונה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים, דין דוד, בוגדן פלאניץ', עומר אצילי, דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
"תמיד שם את הקבוצה במקום הראשון". בוגדן פלאניץ' עם החברים/מאור אלקסלסי

פלאניץ' המשיך: "התחושה היא פנומנלית, הצלחנו להגן על התואר שזו הייתה המטרה הראשית שלנו. בנוסף זכינו באלוף האלופים ובגביע הטוטו, כך שעלינו להיות גאים מאוד במה שהשגנו. ההבדלים בין הקבוצות הגדולות לקטנות בישראל הרבה יותר קטנים מאשר בסרביה, ולכן זה יותר קשה. בכל משחק אתה יכול למעוד ובנוסף מידת ההשקעה גדולה יותר".

לגבי אפשרות שיחזור לסרביה, אמר: "אי אפשר לדעת, אני לא שולל שום דבר בחיים. לא יהיה אכפת לי לחזור, אבל לא בעתיד הקרוב. כרגע אני לא מחפש שינוי וזה מובן לכולם שאני לא הולך לשום מקום. בעתיד הרחוק? למה לא".

על כך שהופיע בנבחרת העונה: "מה שחשוב זה ההישג הקבוצתי. אני מודע לכבוד ולהערכה שרוחשים לי, אבל תמיד שם את הקבוצה במקום הראשון. אני צנוע מטבעי ושום הצלחה לא תשנה אותי".

בכתבה גם הובא ציטוט של בכר שהחמיא לפלאניץ': "המהירות שלו היא משהו מדהים. הוא מגיע ל-36 קמ"ש ואני בטוח שהוא הבלם הכי מהיר בליגה. זה שחקן שלא מגיע לכאן בכל יום. פלאניץ' הוא הטוב ביותר, אין שאלה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully