וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהוא חשוד באונס: כוכב הפרמיירליג זוכה לגיבוי מהמועדון

למעלה משבוע אחרי שנעצר ולמרות ששתי נשים נוספות התלוננו נגדו, הכדורגלן לא יושעה מפעילות הקבוצה: "ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

למעלה משבוע עבר מאז שכדורגלן מוכר ומוביל בליגה האנגלית נעצר בחשד לאונס בביתו בלונדון בשעת לילה מאוחרת, היום (רביעי) המועדון בו הוא משחק התייחס לפרשה לראשונה. בניגוד להתנהלותה של מנצ'סטר יונייטד עם מייסון גרינווד, שמושעה כחצי שנה לאחר שנעצר בחשד לתקיפה מינית ובאיום לרצח, במועדון ששמו אינו פורסם הבהירו בהודעה רשמית למערכת "האתלטיק" כי אין בכוונתם להשעות את הכדורגלן חרף החשדות נגדו.

הכדורגלן נעצר בתחילת החודש בחשד לאונס ולאחר שחרורו נעצר בשנית מכיוון שהוגשו נגדו שתי תלונות נוספות על ידי שתי נשים אחרות, אולם הוא מכחיש בתוקף את כל ההאשמות. לכן, המועדון בו הוא משחק החליט לעמוד לצדו: "אישרו לנו שהשחקן מכחיש את הטענות נגדו ואנחנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה. לא הוגש כתב אישום והשחקן רשאי לעמוד בכל התחייבויותיו למועדון, כולל נסיעות. אנחנו לוקחים ברצינות את המחוייבויות והאחריות ואנחנו נשקול את הנושא מחדש אם הנסיבות ישתנו".

פרמיירליג. James Baylis - AMA, GettyImages
החלטה שונה מזו שלקחה מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, James Baylis - AMA

באנגליה תוהים כיצד נלקחה החלטה כזו בזמן שגרינווד מושעה מכל פעילות במנצ'סטר יונייטד בחצי השנה האחרונה ולא זוכה ליטול חלק בפעילויותיה גם בהכנות לקראת ענונת 2022/23 בעקבות ההאשמות הקשות נגדו. עם זאת, יש לציין שבעונה שעברה גם איב ביסומה, אז בברייטון והחל מהקיץ בטוטנהאם, לא הושעה לאחר שנעצר באוקטובר יחד עם אדם נוסף בחשד לתקיפה מינית ובסיומה של החקירה זוכה מכל אשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully