וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "גיאגון יישאר. דסה ופרץ? אם נוכל לפעול, נעשה זאת"

13.7.2022 / 15:49

המנהל המקצועי של הצהובים דיבר במסיבת עיתונאים: "יש כוונה להתחזק במספר עמדות, אני לא רוצה לדבר על שמות ספציפיים"

ולאדן איביץ' במסיבת עיתונאים ראשונה מאז חזר למכבי תל אביב/אבי רוקח

במכבי תל אביב פתחו היום (רביעי) את העונה באופן רשמי במסיבת עיתונאים. לפני ולאדן איביץ', ששב לקנדציה שנייה במועדון, דיבר גם המנהל המקצועי ברק יצחקי והתייחס בין השאר לשאלות על הרכש, הזרים, ערן זהבי וגם אוסקר גלוך. בנוסף התייחס יצחקי להחלטה להחזיר את המאמן הסרבי לצהובים והציפיות לקראת העונה הקרובה.

על הכוונה להביא חיזוק: "כמובן שיש לנו כוונה להתחזק במספר עמדות, אני לא רוצה לדבר על שמות ספציפיים. אם יהיה לנו משהו לעדכן, נעדכן". על המסקנות מהשנה שעברה: "השנה עשינו הכנה יותר מוקדמת, יש לנו עוד עמדות שנרצה להתחזק בהן ונעשה את זה כמה שיותר מהר".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' עם המנהל המקצועי ברק יצחקי. אבי רוקח, מערכת וואלה
"ברגע שעלתה האופציה שאיביץ' יחזור ידענו שאנחנו רוצים ללכת על זה". יצחקי/מערכת וואלה, אבי רוקח

על ההחלטה להחזיר את איביץ': "ברגע שעלתה האופציה שהוא יחזור ידענו שאנחנו רוצים ללכת על זה. בתקופה הקודמת שהוא היה כאן הייתה לנו מערכת יחסית טובה, אבל אני יכול להגיד שהיו לנו מספר מועמדים טובים מאוד, אבל אני בטוח שעשינו את הבחירה הטובה ביותר".

על ערן זהבי: "הוא עבר ניתוח לפני מספר שבועות ולא נרצה להפעיל עליו לחץ. ערן ידוע כמישהו שעובד מאוד קשה, והוא יעשה את מה שצריך. אנחנו לא רוצים לשים עליו עומס, ניתן לו את הזמן ונקווה לראות אותו כמה שיותר מהר על המגרש". על האפשרות של הבאת דור פרץ או אלי דסה: " "אנחנו רוצים להביא את הישראלים הכי טובים. אנחנו עדיין מנסים לצרף שחקנים בכירים. כשיהיה לנו מהלך לעשות, נעשה אותו. כל אחד מקבל את ההחלטות שלו. יש תכנית ב' ו-ד'".

על ההצלחה של אוסקר גלוך: "שמחנו עם כולם וקפצנו בשערים. ראינו בהולנד את המשחקים של נבחרת הנוער והתרגשנו. אוסקר הוא שחקן של מכבי תל אביב ואני מבין את הרעש שיש סביבו, הוא גם סיים את העונה האחרונה בצורה טובה ועשה אליפות נהדרת - אבל כרגע אנחנו לא מתעסקים בזה, הוא שחקן של מכבי תל אביב. כמובן שאם יהיו הצעות לא נסתיר את זה מאף אחד. גיאגון יישאר במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully