וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ראפיניה בברצלונה, אוזיל בבשאקשהיר, סוארס למילאן?

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 21:14

הברזילאי יחתום רשמית אצל הקטלאנים, ששיפרו את ההצעה על לבנדובסקי. אוזיל חתם ביריבת מכבי נתניה. סטרלינג עוזב את הסיטיזנס: "הגעתי בן 20, עוזב כגבר". קוליבאלי בדרך לצ'לסי, גם קימפמבה על הכוונת

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

העברות

* יריבת מכבי נתניה במוקדמות הקונפרנס ליג, איסטנבול בשאקשהיר, הנחיתה אצלה שם גדול: הקבוצה הטורקית הודיעה על הצטרפותו של מסוט אוזיל. כעת הקשר בן ה-33 יצטרך להוכיח שכוחו עדיין במותניו, אחרי תקופה סוערת בפנרבחצ'ה.

* ראחים סטרלינג עזב את מנצ'סטר סיטי וחתם לחמש שנים בצ'לסי. החלוץ פרסם הודעת פרידה ברשתות החברתיות וכתב בין השאר: "זה היה מסע מדהים. שבע עונות, 11 תארים גדולים - וזיכרונות לכל החיים. אפשרתי לעצמי להיות הגרסה הכי טובה של עצמי. הגעתי למנצ'סטר בגיל 20, היום אני עוזב כגבר". לידיעה המלאה

* רד בול זלצבורג החתימה את הכישרון הצרפתי העולה, לוקה גורנה דואט, 18, עליו שילמה 15 מיליון יורו רק על 80 אחוז מכרטיס השחקן, ה-20 הנותרים יישארו אצל סט. אטיין. השחקן חתם לחמש שנים.

* ריינג'רס הסקוטית שילמה 3 מיליון יורו לשאלקה עבור שחקן הכנף הוולשי ראבי מטונדו בן ה-21, שחתם על חוזה לארבע שנים.

* פדריקו מאקדה, פעם במנצ'סטר יונייטד ובארבע השנים האחרונות בפנאתינייקוס, חתם לשנתיים באנקרגוצ'ו הטורקית. החלוץ האיטקלי בן ה-30 הגיע בהעברה חופשית.

* אחרי ההפסד בדרבי לראסינג קלוב, אינדפנדיינטה הודיעה על פיטורי המאמן אדוארדו דומינגס שהחזיק בתפקיד קצת יותר מחצי שנה.

* אטלנטה יונייטד מה-MLS החתימה לארבע שנים את אדווין מוסקרה, שחקן הכנף הקולומביאני בן ה-21. אינדפנדיינטה מדיין קיבלה עבורו כמיליון דולר.

* אנדריי ירמולנקו האוקראיני עזב את ווסטהאם וחתם לעונה הקרובה באל-עין מאיחוד האמירויות.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, קאלידו קוליבאלי בדרך לצ'לסי. הבלם כבר סיכם את תנאיו האישיים עם המועדון על חוזה ארוך טווח, במסגרתו הוא אמור להרוויח כ-10 מיליון יורו. כעת הוא ממתין לסיכום בין נאפולי לצ'לסי, שמוכנה לשלם תמורתו 38 מיליון יורו וכבר מאמינה שהעסקה תושלם תוך ימים בודדים.

* צ'לסי גם פתחה בשיחות עם פרסנל קימפמבה, 26, מגנה השמאלי של פריז סן ז'רמן.

* אחרי שסוכמה עסקת ראפיניה, שיעבור מלידס לברצלונה תמורת 58 מיליון יורו (ועוד 7 מיליון על בונוסים), הקיצוני הברזילאי הגיע היום לבדיקות רפואיות לקראת החתימה לחמש שנים בשורות הבלאוגרנה. הקבוצה כבר הוציאה הודיעה רשמית על צירופו, כעת נותרה רק ההודעה על החתימה - שתקרה לאחר שיעבור את הבדיקות.

* מנצ'סטר יונייטד "קרובה" להחתים את ליסנדרו מרטינס, אחרי ששיפרה את ההצעה שלה לאייאקס ל-50 מיליון יורו על הבלם הארגנטינאי. על פי דיווחים במנצ'סטר, חברי ההנהלה ריצ'רד ארנולד וג'ון מורטו "בסיבוב גדול באירופה" בניסיון להבטיח את ההחתמות, כולל את עסקת פרנק דה יונג המסתבכת.

* בגרמניה דיווחו היום שרוברט לבנדובסקי ערך אימון בבאיירן מינכן ודאג להביע אפאטיות, כשמיעט לרוץ, עם שפת גוף אדישה, ובסיום, כשקבוצתו הפסידה במשחקון הפנימי, סירב לרדת לשכיבות שמיכה, כפי שנדרש מהקבוצה המפסידה. בקטאלוניה מדווחים: "ברצלונה תעלה את ההצעה שלה על לבנדובסקי ל-50 מיליון יורו, מה שקרוב יותר לדרישות של באיירן".

* ב"אס" מדווחים: מילאן קרובה להחתים את לואיס סוארס, החלוץ הוותיק, שיעזוב את אתלטיקו וירוויח באלופת איטליה 4 מיליון יורו לעונה.

רוברט לבנדובסקי, סאדיו מאנה, שחקני באיירן מינכן. רויטרס
עושה פרצופים באימון? לבנדובסקי/רויטרס

* ראן ביטלה את העברת סמואל אומטיטי לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות, כך טוענים בצרפת. ברצלונה ממשיכה לנסות להיפטר מהבלם.

* בצרפת טוענים כי ווסטהאם מנסה לבצע מחטף ולהקדים את פריז סן ז'רמן במאבק על שירותיו של ג'אנלוקה סקמאקה. אלופת צרפת סיכמה כבר עם החלוץ האיטלקי בן ה-23, אך לא שיפרה את הצעתה בסך 35 מיליון יורו לססואולו, והפטישים ניצלו את ההזדמנות והציעו 40 מיליון יורו (פלוס 7 מיליון על סעיפים שונים).

* יאן זומר הגיע לניס וצפוי להשלים את המעבר מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 2.5 מיליון יורו. השוער השוויצרי בן ה-33 יחתום לשלוש שנים ויתאחד עם לוסיאן פאבר שאימן אותו גם בגרמניה.

* על פי "פוט מרקאטו", פורטו מובילה במירוץ להחתמת אמין האריט, אותו לא הצליחה מארסיי לרכוש אחרי ששיחק אצלה כמושאל משאלקה. מארסיי עדיין מקווה להשאיר את הקשר בן ה-25, גם גלאטסראיי בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully