וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אוזיל: "התכנית המשוגעת" של בשאקשהיר לפני מכבי נתניה

הקשר הגרמני-טורקי סיכם, אבל אמרה בלוזולו לא מסתפק בכך וביקש מראשי המועדון: תלכו בכל הכוח על מישי בטשואיי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.7/ספורט1

כשבוע וחצי לפני המשחק הראשון שלה נגד מכבי נתניה, בשאקשהיר הטורקית מתכננת "תכנית משוגעת", כהגדרת התקשורת בטורקיה: צירופם של מסוט אוזיל וגם של מישי בטשואיי. אוזיל, אחד השחקנים הטובים בעולם בעבר הלא רחוק, שוחרר השבוע מפנרבחצ'ה וכבר סיכם את תנאיו בבשאקשהיר, אבל החידוש הוא המאמץ הגדול לסגור עם בטשואיי.

הבלגי בן ה-28 סיים תקופת השאלה מוצלחת מאוד בבשיקטאש, שכללה 14 שערים ו-5 בישולים בליגה הטורקית. למרות המספרים המרשימים, בבשיקטאש החליטו לא להמשיך את ההתקשרות והוא חזר לצ'לסי, שם יש לו חוזה עד הקיץ הבא. כעת בטשואיי מבוקש מאוד על ידי מאמן בשאקשהיר, אמרה בלוזולו, שסימן את הבלגי הבינלאומי כמטרת הרכש הבאה.

מישי בטשואיי שחקן צ'לסי. GettyImages
עדיין תחת חוזה בצ'לסי. בטשואיי/GettyImages

בשאקשהיר השלימה לפני פחות משבוע את אחת המטרות המרכזיות שהוצבו בתחילת הקיץ: השארתו של הבלם הברזילאי לאו דוארטה, ששיחק בקבוצה כמושאל ממילאן ונרכש תמורת 2 מיליון יורו. בנוסף, היא רכשה בשבוע שעבר את שחקן הכנף הצרפתי-מרוקאי, מוניר שויאה מדיז'ון תמורת 1.5 מיליון יורו.

למרות כל הדברים הללו, לאמרה ברור שגם אם וכאשר אוזיל ובטשואיי יצטרפו רשמית, ספק גדול אם הם יוכלו לצבור דקות משמעותיות בצמד המשחקים נגד מכבי נתניה במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully