וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי נתניה: בשאקשהיר מתחננת למילאן שתיתן לה הנחה

הטורקים חוששים לאבד את הבלם המוביל לאו דוארטה, אבל לא מוכנים לעמוד באופציית הרכישה מאלופת איטליה: 5.2 מיליון יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

אחרי עונה בה היא נעדרה מהמפעלים האירופים, בשאקשהיר הטורקית תפגוש את מכבי נתניה במוקדמות הקונפרנס ליג (המשחק הראשון ייערך בטורקיה ב-21 ביולי והגומלין בנתניה שבוע לאחר מכן). המועדון כבר החתים ארבעה שחקנים חדשים, ביניהם לוקאס ביגליה הוותיק ששיחק בפתיח קראגומרוק, אבל כעת כל המאמצים מרוכזים בהשארת הבלם המצטיין לאו דוארטה.

הברזילאי בן ה-25 הושאל לבשאקשהיר ממילאן בינואר 2021 וסיים עונה וחצי מצוינות באיסטנבול. הוא הפך למנייה בטוחה במרכז ההגנה, נחשב לשחקן הכי יציב בחלק האחורי ולבורג חשוב מאוד בחזרה של הקבוצה לצמרת אחרי עונה מזוויעה.

שחקן בשאקשהיר (כתום), לאו דוארטה. BSR Agency, GettyImages
בורג מרכזי בחזרה של בשאקשהיר לצמרת. דוארטה בכתום/GettyImages, BSR Agency

בהסכם בין מילאן למועדון הטורקי, הוכנס סעיף של אופציית רכישה בגובה 5.2 מיליון יורו. בשאקשהיר רוצה שדוארטה ימשיך, אבל לא רוצה לעמוד בהסכם ולשלם את הסכום הנ"ל ולכן בתקופה האחרונה ראשי המועדון מנהלים מו"מ עם מילאן ומבקשים הנחה במחיר. הברזילאי רוצה להמשיך, אבל הדברים כמובן לא תלויים בו בשלב הזה.

אתמול בשאקשהיר האריכה את חוזהו של המאמן אמרה בלוזולו ושחקן העבר האגדי מאוד נחוש לראות את דוארטה ממשיך להרכיב חוליית הגנה עם רוב ברזילאי (המגן הימני הוא ג'וניור קאיסרה והשמאלי הוא לוקאס לימה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully