וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסרת ריכוז ולא יצירתית". אולימפיאקוס סופגת אש לפני מכבי חיפה

צפו בתקציר: אלופת יוון הפסידה לאריס שבוע וחצי לפני ההגעה לישראל. המאמן מבטיח ש"נהיה מוכנים", אבל הביקורות הולכות ומתרבות

תקציר משחק הידידות: אריס סלוניקי - אולימפיאקוס 1:2/יוטיוב

חורים בהגנה, טעויות של חוסר ריכוז, מחסור ביצירתיות וסימן שאלה בנוגע למערך. תשעה ימים לפני המשחק הראשון בין מכבי חיפה לאולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, התקשורת היוונית לא מרחמת על האלופה המקומית שהפסידה אתמול (שני) 2:1 לאריס סלוניקי במשחק ההכנה האחרון שלה לפני ההגעה לישראל.

האדומים-לבנים נותרו עם שני ניצחונות בלבד בשמונה משחקי הכנה, ספגו פעמיים בתוך דקה וחצי ולמרות ששחקניה ואנשיה פיזרו הבטחות בסגנון "נהיה מוכנים למכבי חיפה", במועדון מאוד חוששים. "אני יכול להבטיח דבר אחד - ב-20 ביולי נהיה מוכנים", ניסה המאמן פדרו מרטינס להרגיע, "אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים וראו את זה בספיגת שני השערים. זו הנקודה המרכזית שנהיה צריכים לשפר".

מאמן אולימפיאקוס פדרו מרטינס. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
עוד משחק הכנה רע במיוחד. מרטינס/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

הפרשן דימיטריס כריסטופידליס לא ריחם: "אולימפיאקוס ספגה פעמיים בתוך דקה וחצי. היא הראתה חוסר ריכוז וחולשה שלא מתאימים לרמות האלה, בטח כשבעוד תשעה ימים היא מתחילה את הקמפיין האירופי שלה".

"אבל זה לא היה הכול", המשיך כריסטופידליס, "אריס הגיעה לשמונה מצבי הבקעה בעוד אולימפיאקוס כמעט לא סיכנה את השער. פדרו מרטינס ניסה מערך 4-4-2, אבל שני החלוצים שלה לא קיבלו מספיק כדורים וכמו במשחקי ההכנה הקודמים - אפשר לראות שלאולימפיאקוס חסרים שחקנים יצירתיים".

"בניגוד לאריס, לקבוצה מפיראוס יש הרבה בעיות והדבר החיובי היחיד הייתה היכולת של כמה מהמחליפים. אולימפיאקוס שוב נראתה חסרת יצירתיות ובהגנה היו יותר מדי מרווחים", הוסיפו ב-sport-fm.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully