וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה למכבי חיפה? אולימפיאקוס שוב הפסידה, 2:1 לאריס סלוניקי

אלופת יוון עלתה בהרכב משני ושוב הובכה, סיימה את מסע משחקי ההכנה למפגש מול הירוקים במוקדמות האלופות עם שני ניצחונות משמונה משחקים

תקציר ממשחק ההכנה: אולימפיאקוס - אלקמאר 0:1/יוטיוב

מכבי חיפה תפגוש מחר את ויטסה למשחק הכנה אחרון (שלישי, 19:00, ספורט2) ובשבת תתמודד נגד הפועל באר שבע באלוף האלופים לשני מפגשים אחרונים לפני שתארח את אולימפיאקוס למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות ביום רביעי הבא. מנגד, היוונים ערכו הערב (שני) את משחק ההכנה השמיני והאחרון שלהם לקראת המפגש מול אלופת ישראל - כל עוד לא יודיעו אחרת - והם נותרו עם שני ניצחונות בלבד במאזנם אחרי הפסד נוסף.

אולימפיאקוס פגשה הערב את אריס סלוניקי למשחק ההכנה האחרון שלה ואמנם המאמן פדרו מרטינס ביצע מספר שינויים בהרכב לעומת ההרכב שניצח בשבת 0:1 את אלקמאר, בין השאר מחוץ לסגל נותרו הכוכבים מאדי ואגיבו קמארה, שימה ורסאליקו, סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, יוסף אל עראבי ופיליפ זינקרנאגל, אבל הקבוצה שוב התקשתה בהתקפה, ספגה והפסידה 2:1 לקבוצה שסיימה את העונה שעברה ביוון במקום השלישי.

פדרו מרטינס, מאמן אולימפיאקוס. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
הפסד נוסף לפני מכבי חיפה. פדרו מרטינס/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

אחרי מחצית ראשונה שבה אריס הייתה טובה יותר והגיעה למספר הזדמנויות טובות, במחצית השנייה המארחת עלתה ליתרון כפול הודות לשני שערים תוך דקה: בדקה ה-74 היה זה רפאל קמאצ'ו שהבקיע בנגיחה וכעבור דקה טעות של הבלם אוסיינו בה, שהטעה את שוער המשנה קונסטנטינוס צולקיס שעמד בין הקורות במקום תומאש ואצליק, איפשרה לדניאל מנצ'יני לחגוג 0:2. טיקיניו ניצל טעות של הגנת אריס כדי לצמק בדקה ה-80, אבל אולימפיאקוס נכנעה 2:1 ובשורה התחתונה סיימה את מחנה האימונים באוסטריה ואת ההכנות למשחקים הגורליים נגד מכבי חיפה עם שני ניצחונות, ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

תחילה אולימפיאקוס נכנעה 2:0 לריד האוסטרית ב-24 ביוני, למחרת גברה 1:2 על פורטונה דיסלדורף מליגת המשנה בגרמניה, נפרדה ב-0:0 מקרקוביה הפולנית, נפרדה ב-1:1 מסלביה פראג הצ'כית, חטפה שלישייה מארמיניה בילפלד שנשרה לליגת המשנה בגרמניה, הפסידה 3:1 גם לרד בול זלצבורג האוסטרית ובשבת גברה 0:1 על אלקמאר.

שמונה ימים למפגש בכרמל, לפדרו מרטינס בהחלט יש סיבה לדאגה - בוודאי אם מסתכלים על העבר הלא כל כך רחוק ורואים שאולימפיאקוס כבר סיימה את דרכה בשלבי מוקדמות מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, וכידוע גם הובסה על ידי מכבי חיפה בליגת האלופות בתחילת המילניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully