וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא נלחצת מפריקת הכתף של רמזי ספורי

11.7.2022 / 18:25

הקשר יעבור בדיקת MRI לאחר שהקבוצה תשוב ממחנה האימונים וייעדר מאלוף האלופים נגד מכבי חיפה וממשחקי סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס, אך בתסריט האופטימי ישוב לאימונים לקראת סוף החודש ותכניות החיזוק לא השתנו. נחתם הסכם חסות עם רשת "ויקטורי"

תקציר ההפסד 2:1 של הפועל באר שבע לקרקוביה במחנה האימונים בפולין/ספורט1

בהפועל באר שבע לא ממהרים להילחץ מהפציעה של רמזי ספורי. הבוקר (שני) דיווחה הקבוצה כי הקשר פרק את כתפו, בפעם השנייה בשנה האחרונה, אבל במועדון מאמינים כי ההיעדרות שלו תהיה לכל היותר מספר שבועות ואולי אף פחות מכך.

ביום רביעי יעבור ספורי בדיקת MRI אחרי שהפועל באר שבע תשוב מהמחנה ואז יידעו בקבוצה יותר באשר להחלמה הצפויה לקשר. בכל מקרה, בקבוצה לא ממהרים לחפש לספורי מחליף ולא משנים את החיפוש מחלוצים ושחקני קו קדמי לקשרים מרכזיים. ספורי יחמיץ בוודאות את אלוף האלופים בשבת מול מכבי חיפה וייעדר גם מצמד המשחקים באירופה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, אבל בתסריט האופטימי יוכל הקשר לשוב להתאמן לקראת סוף החודש.

רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עשוי לחזור לאימונים לקראת סוף חודש יולי. ספורי/ברני ארדוב

גם ללא ספורי, בקבוצה הרגישו טוב היום אחרי הניצחון 1:4 על קרטיסיומה מקפריסין במשחק שמסיים את המחנה בפולין. הקבוצה תשוב לארץ בהמשך ותמשיך במשא ומתן לצירוף שחקנים קדמיים.

ובנושא אחר, הפועל באר שבע חתמה על הסכם חסות ראשית עם רשת "ויקטורי". ההסכם נחתם לשתי העונות הקרובות ובמסגרת ההסכם לוגו הרשת יפורסם על גבי חזית חולצת המשחק הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully