וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים מתקדמים עם סלמני, ספורי פרק את הכתף

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 11:06

ברדה רוצה את החלוץ הקוסוברי של האמרבי, אבל ב"ש במקביל מנסה לסגור גם עם אלכסנדר ירמייף מהאקן השבדית: "צריכים יותר איכות בהתקפה"

תקציר ההפסד 2:1 של הפועל באר שבע לקרקוביה במחנה האימונים בפולין/ספורט1

הפועל באר שבע במגעים מתקדמים לצירוף החלוץ הקוסוברי אסטריט סלמני מקבוצת האמרבי. העובדה כי החלוץ שיכול גם לשחק בכנף, הבקיע רק שער אחד עד כה העונה בליגה השבדית, מקדמת את האפשרות שיגיע. בעונה שעברה כבש סלמני בן ה-25 עשרה שערים ומאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה ביקש לצרפו, מאחר שהוא משוכנע שהבצורת ממנה הוא סובל העונה היא רק זמנית.

במקביל מנסים בהפועל באר שבע לסגור גם עם החלוץ אלכסנדר ירמייף, שחקנה של האקן השבדית, שהוא שחקן מסוג אחר מסלמני. "אנחנו צריכים יותר איכות בהתקפה", מודים בהפועל באר שבע לקראת סיום מחנה האימונים שהם עורכים בפולין. בקבוצה חשים שתהיה להם קבוצה חזקה עם שחקנים מאוד מנוסים שרוצים מאוד להביא תואר נוסף, אבל קיים צורך אמיתי בעוד אפשרויות התקפיות ולהפועל באר שבע יש אפשרות לצרף שחקנים זרים מאחר שמיגל ויטור ומריאנו באריירו משחקים כישראלים.

שחקני הפועל באר שבע רמזי ספורי, תומר חמד. מתוך האינסטגרם של הפועל באר שבע, אתר רשמי
עדיין לא ידוע כמה זמן ייעדר. ספורי/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של הפועל באר שבע

היום בצהריים (13:00) תערוך הקבוצה ניסוי כלים אחרון במחנה כאשר תיסע כשעה מקראקוב לפגוש את הקבוצה הקפריסאית קרמיוטיסה. עד כה ניצחה הפועל באר שבע במחנה קבוצה רומנית והפסידה פעמיים לקבוצות מהעיר קראקוב. "עשינו הרבה נסיונות בהרכבים במשחקים ואין שום קנה מידה או מסקנה להסיק מהמשחקים עד כה כאן בפולין", אומרים במועדון. הבעלים אלונה ברקת הצטרפה לקבוצה שתכין את עצמה בימים הקרובים לקראת אלוף האלופים בשבת מול מכבי חיפה.

מי שייעדר מהמשחק הוא רמזי ספורי שפרק את הכתף. זוהי פריקת כתף שנייה של השחקן בשנתיים האחרונות. רספורי קיבל טיפול ראשוני וימשיך בירור וליווי רפואי צמוד עם חזרת הקבוצה ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully