וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגיו של אברמוב יחלו לעבוד מול יונגר על הסכם לרכישת בית"ר

11.7.2022 / 15:58

בדרך לבעלות חדשה? אנשיו של אברמוב עדיין מחכים לתשובות מראשי המועדון בנושאים רבים. במקביל, "האמריקאים" טוענים כי מאחוריהם עומדים כשישה אנשים שכל אחד יעביר 250,000 דולר בממוצע וברקת עוקב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

לאחר סבב פגישות והעברת מסמכים בין נציגו של ברק אברמוב, עו"ד רועי רוזן, לבין יצחק יונגר, הצדדים יחלו לעבוד על מתווה להסכם במסגרתו אברמוב עשוי לרכוש את בית"ר ירושלים.

חשוב לציין כי החברה ששכר אברמוב תמשיך לערוך בדיקות ועדיין ממתינה לתשובות לשאלות הרבות שהעבירו לראשי בית"ר במסגרת המגעים, וכמו כן עדיין לא התקבלה תגובה מעיריית ירושלים בנוגע לערבות להלוואה של 10 מיליון שקלים.

בצד של קבוצת האמריקאים טענו היום כי מאחוריהם עומדים חמישה-שישה אנשים שכל אחד מהם יעביר בממוצע 250,000 דולר בשלב הראשון, על מנת להניע תהליכים. כשזה יקרה, אם יגיעו להבנות מול יונגר, ניר ברקת יצרף תורם משלו וישאף למבנה ניהולי שיוכל להעמיד את בית"ר על הרגליים.

עו"ד יצחק יונגר, הנאמן של הפועל באר שבע. באדיבות המצולמים
המגעים לרכישת בית"ר נמשכים. יונגר/באדיבות המצולמים

עדיין לא ברור כיצד יקבלו האוהדים את ברק אברמוב במקרה שהוא אכן ירכוש את המועדון מהבירה. מצד אחד קיימת תמיכה בהעברת הבעלות לרוכשים האמריקאים, אבל אם אברמוב ישכנע שמשה חוגג מחוץ לתמונה, דברים ייראו אחרת. כפי שנכתב הבוקר, חוגג מעדיף שאברמוב יהיה זה שירכוש את בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully