וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של דג'וקוביץ' נקלעה לקרב עם עיתונאי: " אתה לעולם לא יכול לדעת"

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 12:15

ילנה דג'וקוביץ' הגיבה לעיתונאי שכינה את הטניסאי בתור "הפרצוף של מתנגדי החיסונים", וצייצה: "מקווה שלא תישפט על דעותיך ותהפוך לפרצוף של שנאה ובריונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

שעות ספורות אחרי שבן זוגה נובאק דג'וקוביץ' זכה בפעם השביעית בקריירה בטורניר ווימבלדון והמשיך למצב את עצמו כאחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה, ילנה דג'וקוביץ' נקלעה לקרב ציוצים מתוקשר עם עיתונאי "ניו יורק טיימס" בן רותנברג שגינה את הטניסאי הסרבי כ"הפרצוף של מתנגדי החיסונים".

נובאק דג'וקוביץ' הוא כנראה האדם הכי מפורסם בעולם שהצהיר על התנגדותו להתחסן נגד קורונה, כאשר בתחילת השנה הוא אף סולק מאוסטרליה ולא הורשה להשתתף באליפות אוסטרליה מאחר שלא התחסן. כעת דג'וקוביץ' עלול להחמיץ את אליפות ארה"ב ויפספס הזדמנות לזכות בגרנד סלאם ה-22 בקריירה ולהשתוות לרפאל נדאל, רק בגלל חובת ההתחסנות לנכנסים לארה"ב.

ילנה דג'וקוביץ', טרה דג'וקוביץ', אשתו ובתו של נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא אהבה את ההגדרה. גברת דג'וקוביץ'/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי אלוף ווימבלדון. Ryan Pierse, GettyImages
מוותר על הטורניר הבא? נולה/GettyImages, Ryan Pierse

אחרי גמר ווימבלדון אתמול, רותנברג שאל את דג'וקוביץ' האם פסל לחלוטין את האופציה להתחסן כדי להשתתף ביו-אס אופן באוגוסט, והטניסאי ענה: "כן". לאחר מכן רותנברג כינה את דג'וקוביץ' כ"הפוסטר-בוי של מתנגדי החיסונים", וילנה ענתה:

"תסלח לי. אני רק רוצה לוודא שאתה תייגת אותו בתור הפרצוף של מתנגדי חיסונים, מכל סיבה שלא תהיה לך. הוא רק הגיב לך על מה הבחירה שלו על הגוף שלו".

כזכור, נולה כבר הצהיר שהוא מעדיף להחמיץ טורנירים ולאבד נקודות דירוג מאשר להתחסן בניגוד לרצונו ואמנותו. "אני מבין שזאת הבחירה שלו", ענה רותנברג לילנה, "אבל אני גם אומר שההחלטה שלו להתנגד לחיסון ולפיכך לא להשתתף בטורנירים, הפכה אותו לסמל ענקי של תנועת מתנגדי החסיונים, בין אם רצה בזה או לא. ראיתי את זה בבירור באוסטרליה".

אבל זה רק הרגיז את ילנה עוד יותר, והיא ענתה: "אתה מייצר נראטיב מאד שיפוטי, שמתאים לאג'נדה שלך. הוא פשוט בוחר את מה שנכון לגוף שלו. ואם הוא לא משחק בגלל שהוא מקבל את ההחלטה הזאת, הוא חי עם זה בשלום". לאחר מכן הוסיפה: "תודה רבה שאתה חולק איתנו את מחשבותיך. אני מקווה שלא תישפט עליהן. או שתהפוך לפרצוף של שנאה ובריונות. אתה לעולם לא יכול לדעת".

יש לציין שדג'וקוביץ' ואשתו היו תמיד סקפטיים בנוגע לקורונה וסכנותיה, ובעבר פוסט שהיא העלתה לאינסטגרם שמפקפק בחומרת המגיפה נחסם מאחר שהפיץ מידע כוזב. דג'וקוביץ' עצמו, בנוסף לפרשה המסעירה באוסטרליה בתחילת השנה, גם בעבר הפיק טורניר טניס בקרואטיה בשיא המגיפה, וגרם להדבקה של רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully