וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מחרז יאריך חוזה בסיטי, רומאניולי חתם בלאציו

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 20:37

האלג'יראי על סף חתימה עד 2025, הבלם שזכה עם מילאן באליפות וגדל ברומא, עבר ליריבה המושבעת. אנדראס פריירה חתם בפולהאם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

העברות

* יובנטוס הודיעה באופן רשמי על חזרתו של פול פוגבה, שחתם לארבע שנים. לידיעה המלאה.

* אלסיו רומאניולי, שעזב את מילאן אחרי האליפות, חזר לבירת איטליה וחתם רשמית לחמש שנים בלאציו, תמורת שכר של 2.9 מיליון יורו לעונה. הבלם בן ב-27 גדל ביריבה המושבעת רומא.

* סביליה הודיעה על הצטרפותו של הבלם הברזילאי מרקאו, שהגיע מגלאטסראיי הטורקית תמורת 12 מיליון יורו.

* עסקת מנור סולומון עדיין לא הוכרזה, אבל מי שכן הצטרף לפולהאם הוא הקשר אנדראס פריירה שנרכש ממנצ'סטר יונייטד. הברזילאי חתם עד 2026 והקוטג'רס ישלמו עבורו לשדים האדומים כ-10 מיליון ליש"ט.

* נוטינגהאם פורסט רכשה את נקו וויליאמס מליברפול תמורת כ-17 מיליון לשי"ט. הוולשי בן ה-21 ינסה לסייע לעולה החדשה לשרוד בפרמיירליג.

* ריאל ויאדוליד שברה את שיא ההעברות של המועדון כששילמה 7 מיליון יורו על גונסאלו פלאטה. השיא הקודם עמד על כ-4 מיליון ששולמו לוולפסברגר האוסטרית על שון וייסמן. פלאטה בן ה-21, שחקן נבחרת אקוודור, נרכש מספורטינג ליסבון אחרי ששיחק בוויאדוליד כמושאל בעונה החולפת.

* קריסטל פאלאס רכשה את שייק דוקורה מלאנס תמורת 22.6 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים. הקשר ממאלי חתם לחמש שנים בקבוצה של פטריק ויירה.

* ליון הודיעה על הארכת חוזהו של הקשר בן ה-22 מקסנס קאקרה עד 2027.

* יפיירו דילרוסון, שחקן הכנף בן ה-24 של הרטה ברלין, נמכר תמורת כ-5 מיליון יורו לפיינורד וחתם לארבע שנים.

* שנה אחרי שנמכר לסביליה מוורדר ברמן, השבדי לודוויג אוגוסטינסון עובר בהשאלה לאסטון וילה. המגן השמאלי מיעט לשחק במדי האנדלוסים.

* בוקה ג'וניורס הודיעה על מינויים של כוכבי העבר הוגו איברה וחורחה ברמודס כמאמני הקבוצה הזמניים עד דצמבר.

שמועות

* פיליפ קוסטיץ', שהיה מועמד לאינטר, נוטה לקבל את ההצעה שיש לו מאיינטרכט פרנקפורט ולהישאר בקבוצה איתה זכה בליגה האירופית. אם יישאר, הוא יהיה בעל השכר הגבוה ביותר בקבוצה עם 5 מיליון יורו לעונה.

* ראפיניה בדרך לברצלונה: גם בספרד וגם באנגליה מאשרים שהקשר הברזילאי יעבור לקמפ נואו, אחרי שההצעה של בארסה גברה על ההצעה של צ'לסי. על "דיילי מייל", בארסה תשלם 63 מיליון ליש"ט על השחקן בן ה-25.

* עדכוני כריסטיאנו רונאלדו: באנגליה דווח כי מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לחכות לפורטוגלי, אבל אם עד שבת הוא לא יגיע למחנה הוא לא יורשה להצטרף. באנגליה הגיבו בסקרנות לתגובה של מאמן צ'לסי תומאס טוכל, שנשאל על האפשרות שכריסטיאנו יעבור לבלוז: "לא אגיד לכם". עם זאת, טן האח הצהיר היום: "רונאלדו לא למכירה, הוא בתוכניות שלנו". ;

* בשורות רעות לברצלונה? רוברט לבנדובסקי יחל את אימוני קדם העונה עם באיירן מינכן, שמצפה ממנו להתייצב למחנה. הוא כמובן עדיין רוצה לעבור לברצלונה, אבל באיירן דורשת לפחות 55-50 מיליון יורו מובטחים, לפני בונוסים. "בילד" מדווח: "מקורבי לבנדובסקי לא מבינים למה באיירן ציפתה לשלם על סאדיו מאנה 32 מיליון יורו, שנה לפני שהוא מסיים חוזה, בעוד על לבנדובסקי בן ה-34 הם רוצים הרבה יותר". בסביבתו טוענים: הולי הנס הוא זה שמתנגד לשחרור שלו, בעוד אוליבר קאן וסליהמידז'יץ' התרככו. "כפויי טובה", כך הגדירו מקורבי לבנדובסקי את הנס וראשי באיירן.

* "לה פריזיאן" מדווח: לפני מספר שבועות בתקשורת העולמית דווח שזינדין זידאן סיכם בפריז סן ז'רמן, ו"מי שהדליף על זה הם מקורבי זידאן, כדי שייווצר רושם שהוא דחה את ההצעה, כדי שיוכל לחתום בנבחרת".

* ריאד מחרז על סף הארכת חוזהו במנצ'סטר סיטי. הוא צפוי לחתום עד 2025.

* ויין רוני נחת בארה"ב, והוא צפוי להתמנות לתפקיד מאמן DC יונייטד מליגת ה-MLS האמריקאית. בוושינגטון טוענים: המטרה שלו היא להחתים בקבוצה את לואיס סוארס.

סליהאמידז'יץ' הגיע לטורינו, נפגש וכבר עזב את העיר

* ראשי באיירן מינכן, יובנטוס ונציגו של מתייס דה ליכט נפגשו היום בטורינו. לפי הדיווחים המו"מ לא פשוט ולא צפויה לצאת לפועל עסקה בימים הקרובים, אבל ישנה אופטימיות שבסופו של דבר יושג סיכום שיאפשר להולנדי לעבור לבוואריה. סליהאמידז'יץ' כבר עזב את טורינו ואמר בסיום הפגישה: "כרגע אני לא יכול לומר כלום מעבר לזה שאנחנו במו"מ. אם אנחנו אופטימיים? תמיד".

* פרנקי דה יונג חזר לברצלונה אחרי חופשת קיץ. דווח שההעברה למנצ'סטר יונייטד ירדה מהפרק, כי נכון לעכשיו וההולנדי לא מעוניין לעזוב את בארסה לטובת השדים האדומים. יחד עם זאת, היום תועדו ראשי המועדונים בשיחה בברצלונה ונטען שישנם מאמצים מצד הצדדים להגיע לסיכום על מכירת דה יונג שמאוכזב מאוד מהצורה בה בארסה מתייחסת אליו.

* במחנה של רוברט לבנדובסקי מאמינים שאולי הנס עומד מאחורי העמדה הקשוחה של באיירן מינכן בנוגע לעתידו. בעוד שחסן סליהאמידז'יץ' ואוליבר קאן ריככו את העמדה שלהם ומוכנים לנהל מו"מ, הנס אמר "לא" חד משמעי ברקע. להנס אין יותר תפקיד רשמי בבאיירן, אך הוא חברה בוועד המייעץ ויש לו השפעה רבה על סליהאמידז'יץ'. מקורבים ללבנדובסקי מופתעים מהצורה בה באיירן חוגגת את החתמתו של מאנה בן ה-30, שרצה לעזוב שנה לפני שנגמר לו החוזה, ב-32 מיליון יורו, בעוד שהם דוחים הצעות של 45 מיליון יורו על לבנדובסקי שנמצא במצב דומה, אבל בקרוב יהיה בן 34.

* למרות השמועות שבאיירן מינכן עוקבת אחרי מצבו של הארי קיין, כרגע אין מו"מ או דיון בנושא. בטוטנהאם לא שוקלים למכור את החלוץ במהלך הקיץ ורוצים לפתוח איתו במגעים על חוזה חדש.

* פיקאיו טומורי מנהל מגעים עם מילאן כדי להאריך את החוזה שלו בקבוצה. הוא אוהב את המועדון ורוצה להישאר שנים רבות.

* מספר קבוצות ב-MLS מגלות עניין בקשר ברצלונה סרג'יו בוסקטס, אבל רק לקיץ הבא. הקשר יישאר בעונה הקרובה בבארסה, אבל עדיין אין שיחות לגבי הארכת החוזה שלו שנגמר בקיץ הבא.

* אברטון שדרגה את הצעתה על מורגן גיבס-ווייט, אך וולבס סירבה לשחררו תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* ברנטפורד תצרף את השוער תומאס סטרקושה, שסיים את חוזהו בלאציו. הוא יתחרה על מקום בהרכב מול דויד ראיה.

* מונצה, העולה החדשה לליגה האיטלקית, על סף צירופו של הבלם הברזילאי מרלון סנטוס משחטאר דונייצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully