וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד": הולאנד ואלברס הוצגו

מנצ'סטר סיטי הציגה את שחקני הרכש באירוע חגיגי מחוץ לאצטדיון, הנורבגי הלהיב את האוהדים: "בטוח שאנחנו הולכים ליהנות יחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

מנצ'סטר סיטי מתחילה רשמית את 2022/23. פחות מחודש לשריקת הפתיחה של הפרמיירליג, היום (ראשון) אלופת אנגליה ערכה אירוע פתיחת עונה כאשר הקימה במה מחוץ לאצטדיונה ושם הציגה לאלפי אוהדיה את שחקני הרכש - קלווין פיליפס שהגיע מלידס יונייטד אמנם נעדר בעקבות מחלה, אבל כן התייצבו השוער המחליף סטפן אורטגה והחלוצים חוליאן אלברס וכמובן ארלינג הולאנד.

הסיטיזנס עדיין לא סיימו עם חיזוק הקבוצה לעונה הבאה, כאשר על פי הפרסומים על הכוונת נמצא המגן השמאלי מארק קוקורייה שעליו צפויה האלופה להגיש הצעה לאחר שראחים סטרלינג יימכר לצ'לסי בעסקה שכבר סוכמה, אבל האוהדים בינתיים זכו לראות ולשמוע מקרוב את הולאנד, המפציץ הנורבגי שנרכש מבורוסיה דורטמונד.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. George Wood, GettyImages
את האוהדים גם בנאומו על הבמה. הולאנד/GettyImages, George Wood

מנצ'סטר סיטי שייחקה ללא חלוץ 9 אמיתי ולא אחת גווארדיולה התלונן על כך, בשנה שעברה כידוע היא כשלה בניסיון להחתים את הארי קיין, אבל כעת הולאנד מגיע כדי להוביל את אחת ההתקפות הטובות בעולם גם כאשר שיחקה ללא חלוץ טבעי.

הולאנד, מספר 9 החדש במנצ'סטר, עלה לבמה ואמר לאוהדים: "אני בטוח שאנחנו הולכים ליהנות יחד". הולאנד סיפר לאוהדים שיותר מכל הוא מצפה לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, אך ציין שהוא לא אוהב להזכיר את שמה של היריבה העירונית. הנורבגי גם סיפר לאוהדים הרבים כי "יש לי בבית המון חולצות של סרחיו אגוארו".

לאחר מכן התייצב הולאנד למסיבת עיתונאים וכשנשאל כיצד יוכל לעזור למנצ'סטר סיטי, הצהיר: "ליגת האלופות זו התחרות המועדפת עליי, שם גם נמצאת התשובה שלי לשאלה. העדפתי להצטרף למנצ'סטר סיטי ולא לעבור לספרד כי הייתה לי תחושת בטן, ממש הרגשתי שאני צריך לעבור למנצ'סטר סיטי. גם הכדורגל שהקבוצה משחקת, הכל, הייתה לי תחושב שאני צריך להגיע לסיטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חוליאן אלברס, חלוץ מנצ'סטר סיטי. George Wood, GettyImages
גם הוא הוצג. חוליאן אלברס/GettyImages, George Wood

ובחזרה לאירוע. עוד לפני הולאנד עלה לבמה חוליאן אלברס, הכוכב הצעיר שנרכש מריבר פלייט, יישאר בסגל של גווארדיולה וצפוי להיות המחליף הראשון של הולאנד, בייחוד אחרי שגבריאל ז'סוס נמכר לארסנל. אלברס בן ה-22, שרק הגיע בסוף השבוע מארגנטינה, אמר על הבמה: "זו עיר נהדרת, יש שמש וזה נפלא להיות כאן. אני כבר לא יכול לחכות לשחק עם כולם".

כשנשאל אלברס כיצד יוכל לתרם לסיטי, השיב: "שערים, בישולים וכל עזרה שאוכל לתת בהתקפה". הארגנטינאי, שמילדות מכונה "העכביש" וחגג בעבר עם מסכה של ספיידרמן, גם הוסיף שמעתה ואילך הוא "יצטרך לחגוג עם מסכה בצבע כחול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully