וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס מכינה את ורסאליקו למכבי חיפה: "הוא בכושר טוב מהמצופה"

המגן שהצטרף מאתלטיקו מדריד הרשים בבכורה הלא רשמית ועשוי לפתוח במשחק בחיפה בעוד 10 ימים. פדרו מרטינס מכין לבכר לחץ גבוה

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

אולימפיאקוס מעלה הילוך בהכנות לקראת המפגש הכפול עם מכבי חיפה. אמש (שבת) ערכה אלופת יוון משחק הכנה שביעי הקיץ ולפני אחרון לקראת מוקדמות ליגת האלופות, וניצחה 0:1 את אלקמאר.

מחר תשחק אולימפיאקוס נגד אריס בניסוי הכלים האחרון לפני המשחק הראשון נגד אלופת ישראל, שייערך בחיפה בעוד עשרה ימים. מי שערך אתמול הופעת בכורה לא רשמית בקבוצה, הוא המגן שימה ורסאליקו, שחקן הרכש הבולט של הקבוצה בקיץ.

ורסאליקו שהגיע מאתלטיקו מדריד, פתח בהרכב, שיחק מחצית אחת ולדבריו של המאמן אנדרה מרטינס, "נראה בכושר יותר טוב מהמצופה".

"שימה נמצא איתנו כבר שבוע, הוא לא התאמן הרבה עם הקבוצה אבל הוא שחקן איכותי ומנוסה, ואנחנו בונים עליו לאתגרים הקרובים שלנו. הוא בכושר יותר טוב ממה שציפיתי ממנו להיות בשלב הזה, ויהיה מוכן למשחקים נגד מכבי חיפה".

שימה ורסאליקו מוצג כשחקן אולימפיאקוס. אולימפיאקוס, אתר רשמי
נכנס לעניינים. ורסאליקו/אתר רשמי, אולימפיאקוס

גם שחקן הכנף הדני פיליפ זינקרנאגל שהגיע מווטפורד קיבל דקות ראשונות, אבל לפי המאמן הוא עדיין בכושר חלקי וספק אם יפתח בהרכב בחיפה.

ביוון ניתחו אתמול את השינוי הטקטי שמרטינס מראה במשחקים האחרונים, ובמיוחד במפגש אתמול עם אלקמאר, כשהוא פוקד על שחקני ההתקפה להפעיל לחץ גבוה על הגנת היריבה. "זאת ההפתעה שמכבי לחיפה", כתבה בתקשורת היוונית.

מרטינס צפוי לפתוח בחיפה במערך של 4-3-3, כשיורגוס מסוראס והכוכב יוסוף אל עראבי יוצבו בהתקפה לצד שחקן נוסף, פיליפ זינקרנאגל או אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully