וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבועיים למכבי חיפה, המצב באולימפיאקוס רחוק מלהיות אידיאלי"

ורסאליקו ("ההחתמה הכי חשובה") לא בכושר משחק, רודריגס הפסיד חלק גדול מההכנה והיכולת לא טובה. יריבת מכבי חיפה מודאגת

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

באולימפיאקוס ממשיכים לחשוש מאוד לקראת צמד המשחקים נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות (20 ביולי בישראל / 27 ביולי ביוון). אמש (שלישי) הסבירו בתקשורת היוונית: "שבועיים לפני המשחק נגד מכבי חיפה, המצב באולימפיאקוס רחוק מלהיות אידיאלי. אם לא מספיק שהקבוצה לא נראתה טוב במשחקי ההכנה, יש לה גם כמה פציעות".

שחקן הכנף גארי רודריגס (שלפני לא מעט שנים היה מועמד למכבי חיפה) נפגע בראשו בתחילת ההכנות, סבל מזעזוע מוח קשה ועדיין לא חזר לפעילות. לפי התכנית רודריגס מיועד לפתוח נגד הירוקים, אבל המאמן פדרו מרטינס מודאג מכך שהוא פספס חלק גדול מההכנה ומתלבט. מי שמקומו בהרכב מובטח בכנף השנייה הוא יורגוס מסוראס.

הדאגה השנייה מגיעה מכיוונו של שימה ורסאליקו שהגיע מאתלטיקו מדריד. לפי הדיווחים, הקרואטי הגיע כשהוא רחוק מאוד מכושר משחק מלא ובפיראוס מטילים ספק ביכולת שלו להיות מוכן למפגשים עם האלופה הישראלית. "הוא לא מוכן וזו בעיה כי באולימפיאקוס מסמנים אותו כשחקן הכי משמעותי שהגיע בקיץ", כתבו אתמול על ורסאליקו.

בתקשורת היוונית הוסיפו אתמול: "לאולימפיאקוס יש 'שני משחקי גמר' נגד מכבי חיפה והיא חייבת לעבור שלב כדי להתקרב לשלב הבתים של ליגת האלופות. במצב אידיאלי הקבוצה מפיראוס הייתה רגועה, הכול היה מסודר וברור ולא היו לה דאגות. אבל זה לא המצב...".

מאמן אולימפיאקוס פדרו מרטינס. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
הלחץ גובר. פדרו מרטינס/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

החדשות היותר טובות אצל אולימפיאקוס הבוקר הגיעו מכיוון ברזיל. לפי דיווחים במדינה הדרום אמריקאית, גוסטבו סקארפה מתקרב לאלופה היוונית והוא אמור להצטרף אליה בחלון ההעברות הנוכחי ולא בינואר.

גם אולימפיאקוס וגם פלמייראס רוצות לסגור את העסקה במהירות ולא להיגרר איתה והיוונים יהיו מאוד מרוצים בגלל שהברזילאי סומן כמטרה המרכזית לעמדת הקשר ההתקפי. יחד עם זאת, באולימפיאקוס כבר מבינים שגם אם יגיע, ההשפעה שלו תהיה גדולה יותר בהמשך העונה וספק אם הוא ישתלב באופן מספיק בזמן הקצר שנותר על המשחקים נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully