וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאקינה דמעה מהתרגשות כשנשאלה על הוריה: "רציתם לראות רגשות"

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 20:39

המדורגת 23, ששמרה על קור רוח למרות הזכייה בווימבלדון, התרגשה כשנשאלה לגבי הוריה שלא היו במשחק. ג'אבור: "עצובה מאוד"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

אלנה ריבאקינה זכתה היום (שבת) בטורניר ווימבלדון אחרי שחזרה מפיגור ל-6:3, 2:6, 2:6 מול אונס ג'אבור הטוניסאית. ריבאקינה, שנולדה ברוסיה וגרה ברוסיה, עברה ב-2018 לייצג את קזחסטן בשביל כסף, מה שכמובן אפשר לה להשתתף בכלל בטורניר הנוכחי, ממנו היו הטניסאים והטניסאיות הרוסים מושעים בשל המלחמה באוקראינה.

ריבאקינה אמנם זכתה בתואר הכי גדול בקריירה שלה וגם אולי בתואר הגדול ביותר שעולם הטניס יכול להציע, אבל גם כך שמרה על קור רוח מקפיא ובקושי חגגה בסיום.

אלנה ריבאקינה טניסאית קזחית. רויטרס
נשארה אדישה למרות הזכייה. ריבאקינה/רויטרס

* ריבאקינה היא כמובן הטניסאית הראשונה מקזחסטן (כולל גברים) שזוכה בטורניר גרנד סלאם.

* ריבאקינה היא הטניסאית הראשונה (נשים בלבד) שזוכה בטורניר גרנד סלאם אחרי שהפסידה את המערכה הראשונה מאז נאומי אוסקה מול ויקטוריה אזרנקה בגמר אליפות ארה"ב ב-2020.

* ריבאקינה היא האישה הקזחית הראשונה שזוכה בטורניר WTA על דשא וגם הקזחית עם הכי הרבה תארי WTA (3).

* אלנה ריבאקינה בת ה-23 היא הצעירה ביותר שזוכה בווימבלדון מאז פטרה קביטובה ב-2011.

* זה הניצחון מול המדורגת הכי גבוהה (2) שהשיגה ריבאקינה בקריירה שלה.

* קזחסטן היא המדינה ה-24 שזוכה בטורניר גרנד סלאם לנשים וה-11 השונה שזוכה בווימבלדון.

* ריבאקינה היא המדורגת השנייה הכי נמוכה (23 בעולם) שזוכה בווימבלדון בעידן הפתוח. רק ונוס וויליאמס (31) ב-2007 דורגה נמוך יותר כשזכתה בתואר.

עוד בוואלה!

היסטוריה לקזחסטן: אלנה ריבאקינה זכתה בווימבלדון

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הדוכסית של קיימברידג' מעניקה צלחת לטניסאית הטוניסאית אונס ג'אבור בטורניר ווימבלדון. רויטרס
נהנתה מתמיכה, אבל זה לא הספיק. ג'אבור עם קייט מידלטון/רויטרס

ריבאקינה, שכאמור נראתה אדישה מאוד יחסית לזוכה בווימבלדון, אמרה בסיום: "מילים לא יכולות לתאר כמה שאני מאושרת. הייתי לחוצה מאוד לפני המשחק, במהלך המשחק ואני שמחה שזה נגמר. מעולם לא הרגשתי משהו כזה. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה, אלה היו שבועיים מדהימים. אני רוצה גם לברך את אונס על משחק נהדר ועל כל מה שהשגת. את השראה לכולם, יש לך משחק מדהים. אין לנו עוד מישהי כמוך בסבב וזה תענוג לשחק נגדך. רצתי כל כך הרבה, אני חושבת שאני לא צריכה להתאמן יותר. תודה רבה לכולם, הייתה אווירה נהדרת.

"נכון שלא ציפיתי להיות בשבוע השני של גרנד סלאם בווימבלדון. לזכות זה משהו מדהים. לא הייתי כאן אם לא הצוות שלי, אז אני רוצה להודות לכולם שם. אני מודה למאמן, לספונסרים ולכולם. הדבר הכי חשוב זה להודות להורים שלי כמובן, הם לא כאן וזה חבל לי. אחותי כאן וזו רק הפעם השלישית שהיא מגיעה לצפות אז אני שמח שהיא כאן. בלי ההורים שלי לא הייתי מגיעה לכאן, תודה לכולם".

ריבאקינה נשאלה במסיבת העיתונאים איך היא חושבת שהוריה יגיבו כשהיא תדבר איתם בפעם הראשונה והחלה לבכות מהתרגשות. "רציתם לראות רגשות", היא צחקה כשאמרה.

המפסידה אונס ג'אבור נראתה עצובה מאוד ואמרה: "תודה רבה לכולם על התמיכה, אני מעריכה את זה מאוד. אני רוצה לברך את אלנה ואת הצוות שלה, היא עשתה עבודה נהדרת וזה מגיע לי. אני מקווה שבפעם הבאה אני אזכה. לא הייתי כאן אם לא הצוות שלי. הם תמיד דחפו אותי אז אני מודה להם על התמיכה והאמונה".

על העובדה שהיא מספקת השראה לילדים בטוניסיה, אמרה הטניסאית הערבייה הראשונה אי פעם בגמר גרנד סלאם: "אלנה גנבה לי את התואר, אבל זה בסדר. אני אוהבת את הטורניר הזה כל כך ואני עצובה מאוד, אבל אני מנסה לספק השראה לדורות רבים מהמדינה שלי. אני מקווה שהם מקשיבים. אני רוצה להודות לקהל היפה הזה על כל התמיכה בשבועיים האחרונים, זה היה מדהים. אני רוצה גם לאחל איד מוברק לכל מי שחוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully