וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו בסימן שאלה: גם אחרי מחנה האימונים, מכבי תל אביב עוד לא מוכנה

7.7.2022 / 6:15

הפציעה של זהבי ממנה עדיין לא התאושש, החיזורים אחרי מקסו לצד ההתעלמות מצד סוכנו, ההמתנה הממושכת לפרץ ולדסה והעתיד הלא ברור של גלוך. מכבי תל אביב קיוותה להיות בשלב הזה הרבה יותר מוכנה לעונה, אבל חזרה לארץ ממחנה האימונים בלי הביטחון שחיפשה

תקציר משחק ההכנה: ווסטרלו - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

לא היה פרסום בסטורי של ערן זהבי באינסטגרם אותו לא שתו אוהדי מכבי תל אביב בשקיקה. החופשות, האימונים האישיים, כל מה שזהבי העלה בפגרה נשלח באותה שנייה בין עשרות קבוצות הוואטסאפ של אוהדי מכבי תל אביב. בטרם הוא חתם במכבי תל אביב בתחילת השבוע שעבר, לתמונות שהוא העלה לרשת היה רייטינג מטורף. גם תמונות החזרה שלו למירלו, למחנה האימונים של מכבי תל אביב, עוררו התרגשות גדולה. כשירה חץ לחיבורים באחד האימונים הראשונים, לא היה אחד בין אוהדי מכבי תל אביב שלא חייך והתרגש.

בימים האחרונים זהבי לא מפרסם דבר. אמש שבה הקבוצה לארץ והוא נשאר בהולנד כדי לעזור לרעייתו שי ולשלושת ילדיהם לסגור הכל ולחזור יחד לארץ. במכבי תל אביב ממשיכים לדבוק בגרסה כי לזהבי יש פרוטוקול רפואי ובמועדון פועלים לפיו בהדרגה, אבל תיכף יסתיימו 50 ימים מאז שהוא עבר את הניתוח הקל בברכו ב-18 במאי ועל פי האימונים האישיים האינטנסיביים שערך כמה שבועות לאחר מכן, היה ניתן להניח שבשלב הזה הוא כבר יטול חלק באימוני הקבוצה. ההיעדרות מהם מעלה שאלה באשר למצבו הנוכחי, אך כאמור במכבי תל אביב ממשיכים לטעון כי הכל בשליטה.

ערן זהבי, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכל בשליטה, או שמשהו השתבש עם הפציעה? רק במכבי תל אביב יודעים את התשובה. זהבי/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

זהבי הוא לא סימן השאלה היחיד כרגע בסגל המתהווה של ולאדן איביץ'. סימן השאלה הבכיר מכולם, אבל לא היחיד. במכבי תל אביב דיברו בתום העונה שחלפה על כך שירצו לצאת למחנה במירלו עם 95 אחוז מהסגל. אלה היו התוכניות והציפיות, אבל בפועל הקבוצה שבה אמש כאמור לארץ ויש לה עוד הרבה עבודה. מלבד זהבי, גם ניר ביטון לא מתאמן עם הקבוצה. גם איתו פועלים במכבי תל אביב על פי פרוטוקול רפואי וגם לו יידרש עוד זמן עד שיוכל להתחיל לשחק עם הקבוצה.

אם לא די בכך, שתי עמדות שמכבי תל אביב חיפשה למלא, נותרו בינתיים מיותמות. גם עמדת הבלם הזר וגם הקיצוני הזר שאיביץ' ביקש, פתוחות לגמרי. במכבי תל אביב הקדישו הרבה זמן כדי לסגור עם הבלם הדני אנדראס מקסו. הם הציעו כמיליון יורו, על פי פרסומים זרים, כדי לרכוש אותו מברונדבי והסכימו לשלם לו ביד רחבה, אבל מקורבים לעסקה טוענים שסוכנו של הבלם לא ממליץ לו לבוא לישראל ועושה בעצמו הכל כדי לטרפד את המהלך.

מכבי תל אביב תצטרך ללחוץ כדי לסגור על אופציות אחרות והזמן ממשיך לדחוק. עמדת הקיצוני מצד ימין עדיין מוחזקת על ידי ברנדלי קובאס, אבל בתוכנית של מכבי תל אביב היא כבר הייתה צריכה להיות שם עם מישהו אחר. ההחתמה של מתן חוזז נועדה להקנות לעמדה הזו עוד קצת נפח, אבל זה לא מה שמכבי תל אביב רצתה בשלב הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבקשות שלו עדיין לא מולאו. איביץ'/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

בעוד שערן זהבי וניר ביטון כבר חתמו וחזרו לארץ, שני הליגיונרים שמכבי תל אביב מאוד רוצה לשים עליהם את היד, דור פרץ ואלי דסה, ממשיכים להיות אגוזים קשים לפיצוח. לשניהם יש הצעות מאירופה, אפילו טובות, אבל בינתיים לא כאלה שגורמות להם לטוס ולחתום. כל זמן שהם יהיו ללא קבוצות, במכבי תל אביב ימשיכו לקוות שהם ינחתו בקבוצה וישדרגו את הקיים. פרץ ודסה יהפכו את מכבי תל אביב לקבוצה הרבה יותר טובה מכפי שהיא כעת ולראייה שני המשחקים הראשונים במחנה האימונים שלא היו טובים. אבל כל זמן שהם לא נותנים תשובה, מכבי תל אביב תמשיך לחיות בערפל, שממש לא מאפשר לה להיות רגועה.

ולאדן איביץ' החליט לתת לשחקנים יומיים מנוחה, היום ומחר, ובשבת יראה אותם שוב על כר הדשא בקרית שלום. ביום שני הבא הוא אמור לפגוש לראשונה את אוסקר גלוך, אותו ראה עד כה רק על מסך הטלוויזיה. הסיפור של גלוך גם רחוק מלהיות פתור ומוסיף לחוסר השקט. גלוך רוצה לעזוב לאירופה וכל זמן שמכבי תל אביב לא חותכת עניין לגביו, איביץ' לא יוכל לדעת האם יש לו אותו לעונה הבאה או שאין טעם שיבנה עליו. הרעש התקשורתי סביב השחקן הצעיר ושלל הכתבות באשר לעתידו, הם לא משהו שמכבי תל אביב מורגלת אליו ובוודאות לא אוהבת אותו. נוכחות הכוכב הצעיר במועדון בעונה הבאה או היעדרותו, הם שני ניגודים שיכולים לשנות את כל פני הקבוצה וסימן השאלה לגביו, לא יכול להעניק יציבות לקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עם פרץ ודסה זה אמור להיראות הרבה יותר טוב, אבל בינתיים הערפל גובר. מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בנוסף לכל זה, יש למכבי תל אביב כרגע גם שני פצועים, דן גלזר ושחר פיבן, שממש לא ברור מתי יוכלו לשוב ולשחק. לשניהם מתיחות בשרירים וההיעדרות הצפויה היא כמה שבועות, כך שהם לא יהיו מוכנים לאירופה וצפויים לחזור רק בחודש הבא.

חזרתו של איביץ' ופרוייקט החיזוק שגולת הכותרת שלו היא שובו של ערן זהבי, עדיין לא יכולים להקנות למכבי תל אביב את הביטחון שהיא מחפשת. לברק יצחקי ולולאדן איביץ' יש עוד המון עבודה בליהוק השחקנים ובהכנתם, על מנת שאפשר יהיה לקבוע שמכבי תל אביב מוכנה לעונה ולמאבק על החזרת צלחת האליפות לקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully