וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס חושף אחרי השבוע הסוער: "כמעט פרשתי, היו לי מחשבות אובדניות"

הקהל שורק לו בוז, העיתונאים מחטטים אצל האקסית שלו: אחרי שרשם הישג שיא בגרנד סלאם והואשם בתקיפה של בת זוגו, האוסטרלי יודע שיגיע לחצי הגמר מול נדאל כ"ילד הרע": "כבר חשבתי שבזבזתי את כל הקריירה שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

ניק קיריוס עובר ימים סוערים בווימבלדון, ואחרי ששלשום התבשר שהוא יעמוד לדין בבית משפט באוסטרליה אחרי שחברתו לשעבר התלוננה שתקף אותה באלימות, אתמול (רביעי) הוא הראה שהוא בכושר מרשים כשהעפיל לראשונה בקריירה שלו לחצי גמר גרנד סלאם עם ניצחון על כריסטיאן גארין הצ'יליאני.

קיריוס, שידוע בחוסר היצביות הרגשית שלו על המגרש, השלים את ההישג המרשים רק 24 שעות אחרי שגילה שהאקסית שלו, הדוגמנית קיארה פסארי, העידה במשטרה על האלימות שלכאורה הפעיל נגדה.

אקסית אחרת של קיריוס, איילה טומליאנוביץ', הפסידה בשלוש מערכות בווימבלדון והודחה, ואחרי המשחק נשאלה דווקא על מערכת היחסים שלה עם קיריוס שנמשכה שנתיים, והאם גם היא הייתה קורבן לאלימות שלו. היא הכחישה את הדברים ("לא היו לי דברים כאלה איתו"), ובהמשך הביעה את הסלידה שלה מהחטטנות והאיבה כלפי האוסטרלי. "מאכזב מאוד שאחרי שעתיים של משחק ברבע גמר ווימבלדון, זו הייתה השאלה הראשונה שעיתונאי בוחר לשאול אותי, וכלל לא עניין אותו שום דבר בנוגע למשחק עצמו", כתבה, "בבקשה תשתפרו".

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס חוגג. Ryan Pierse, GettyImages
שמו רק הוזכר, והקהל שרק בוז. קיריוס/GettyImages, Ryan Pierse
אילה טומליאנוביץ' טניסאית אוסטרלית. Justin Setterfield, GettyImages
נאלצה לדבר על העבר שלה עם קיריוס. טומליאנוביץ'/GettyImages, Justin Setterfield

קיריוס עצמו התייחס לראשונה להאשמות נגדו, וסיפר שהוא עצמו לא האמין בו מקצועית, ולא האמין שיוכל להגיע לחצי גמר גרנד סלאם. "כבר הייתה נקודה שבה כמעט פרשתי מטניס", הודה, "הייתי אובדני, עם הרס עצמי, היו לי מחשבות אובדניות. להיות עכשיו בחצי גמר ווימבלדון... אם הייתם שואלים את רוב האנשים אם יש לי סיכוי לעשות את זה, הרוב היו אומרים לו. שאין לי את היכולת המנטאלית, או הפיזית, שאין לי את היציבות. הייתי לא יציב. בתחילת השנה איבדתי את הניצוץ, איבדתי את האהבה למשחק".

ב-2 באוגוסט יעמוד למשפט על ההאשמות נגדו לתקיפה. "אני רוצה לדבר, רוצה להביע את הצד של, אבל עורכי הדין שלי אמרו שאסור לי. אני מבין שיש לכם הרבה שאלותבנושא, אבל אסור לי לדבר על זה", אמר, "קשה להתרכז במשחק כשזה סביבך, אבללמען האמת זה לא הפריע לי בהכנות בדיעבד, נותרתי נאמן לעצמי, והצגתי יכולת מעולה".

כעת קיריוס מתכונן למפגש שלו מול רפאל נדאל, כשברור לכולם מי יהיה הפייבוריט של הקהל. האוסטרלי מרגיז מאוד את האנגלים עם ההתנהגות המתריסה שלו, שכוללת עימות מביך עם סטפנוס ציציפאס, לאחר מכן לבש פרטי לבוש אדומים בניגוד לחוק ("אני עושה מה שאני רוצה"), כשעל הדרך הוא אוכל על הבמה במסיבת עיתונאים ומודה "אין פרסום רע".

אתמול, אחרי הניצחון של רפאל נדאל על טיילור פריץ ברבע הגמר, הספרדי נשאל על המפגש שלו בחצי הגמר. ברגע ששמו של קיריוס נאמר, האצטדיון כולו הגיב בשריקות בוז. אבל הוא שוב מנסה להמשיך במומנטום, למרות היחס מהסביבה. "כבר חשבתי שאבד לי הסיכוי, שהספינה הזאת כבר הפליגה ושאולי בזבזתי את כל הקריירה שלי", הוא אומר על ההתאוששות שלו, "כך שעכשיו אני פשוט שמח להיות פה. אחזור הביתה, אשמע מוזיקה באוזניות, ואירגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully