וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העימות עם התקשורת בווימבלדון, ניק קיריוס לדין על תקיפת בת זוגו

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 15:36

יממה לפני שישחק ברבע גמר ווימבלדון, האוסטרלי התבשר שיועמד למשפט. הטניסאי התעמת עם עיתונאי: "אני עושה מה שאני רוצה. כל פרסום הוא פרסום טוב, לא?". פט קאש: "הוא הוריד את הטניס לרמה הכי נמוכה שיש"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

ניק קיריוס ממשיך להרגיז את העיתונאים הבריטים בווימבלדון ולהסתבך עם התקשורת והקהל, ואתמול (שני) סיפק עוד עימות מתוקשר במסיבת עיתונאים, שבו הוא ועיתונאי מקומי החליפו עקיצות על רקע ההתנהגות שלו. קיריוס העפיל לשמינית הגמר אחרי שגבר על האמריקאי העולה ברנדון נקאשימה 6:4, 4:6, 6:7 (3), 6:3, 2:6, ובסיום המשחק נעל נעלי נייקי ג'ורדון אדומות וכובע אדום, וזאת בניגוד לחוקי הטורניר, שדורשים מהטניסאים ללבוש לבן בלבד.

קיריוס, שכבר נקנס פעמיים על ידי המארגנים בשלושת משחקיו הקודמים, כולל יריקה לקהל ועימות בוטה שלו עם סטפנוס ציציפאס שגלש לאחר מכן גם למסע"ת, שוב סירב להתנצל על התנהגותו, ושוב הודה שהוא נהנה מתשומת הלב השלילית.

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. רויטרס
פריטי לבוש אדומים, בניגוד לחוקים, ולא אכפת לו. קיריוס/רויטרס

קיריוס נשאל מודע הוא לבש פריטי לבוש אדומים, וענה לעיתונאי: "כי אני עושה מה שאני רוצה". כשנשאל "האם הוא מעל החוק", ענה: "לא, אני פשוט אוהב את הג'ורדנים שלי". העיתונאי המתוסכל ענה: "אני לא רוצה להרוס את ההפתעה, אבל המארגנים עומדים לדבר איתך בקרוב", והאוסטרלי ענה: "זה בסדר. מחר אלבש תלבושת לבנה".

בחדר התקשורת לא הבינו את ההתעקשות של העיתונאי על הסוגיה, והוא אמר על קיריוס ש"אחר כך הוא מתלונן על המחלוקות סביבו". על זה האוסטרלי ענה: "מה פתאום. זה רק יותר תשומת לב עליי. מה זה אומר? כל פרסום הוא טוב, לא? אז תמשיך לעשות את זה, אלוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לא כולם אוהבים את ההתנהגות של קיריוס, וגם בן ארצו פאט קאש, אלוף ווימבלדון ב-1987, טוען: "הוא הוריד את הטניס לרמה הכי נמוכה שיש בכל הנוגע לספורטיביות, רמאות, מניפולציה, הצקות, התנהגות אגרסיבית לשופטים. מישהו חייב לעשות משהו עם זה, זה הפך לקרקס".

כזכור, ציציפאס כבר האשים במהלך הטורניר ש"קיריוס הוא ביריון, זה חייב להיפסק, הוא ביריון כלפי היריבים שלו, הוא בטח גם היה ביריון בבית הספר". קיריוס אז ענה: "הקרקס היום היה לגמרי של ציציפאס, לא שלי. יש לו בעיות רציניות. אותי אוהבים בחדר ההלבשה ואותו לא".

ואם זה לא מספיק, יממה לפני שהוא משחק ברבע הגמר בווימבלדון, קיריוס התבשר היום שהוא מואשם בתקיפה באלימות של בת זוגו לשעבר, הדוגמנית קיארה פסארי. על פי המשטרה, התקיפה אירעה בדצמבר 2021 בקאנברה אוסטרליה. הוא יעמוד לדין בחודש הבא. עונש המאסר המקסימלי על עבירות אלה הוא שנתיים. בעבר גם בעקבות ויכוח קולני שלהם הוזמנה משטרה למלון באדלייד.

פסארי סיפרה על הזוגיות הרעילה שלה ושל קיריוס אחרי הפרידה: "הוא הפציץ אותי באהבה במשך שלושה חודשים". היא עצמה האשימה אותו באינסטגרם בבגידה, והעלתה תמונה שלו עם בחורה שלכאורה הייתה בעירום. לדבריה, היא פרסמה את הדברים נגדו "לא כדי למשוך תשומת לב, אלא כדי לעורר מודעות על מערכות יחסים רעילות".

ניק קיריוס ובת זוגו לשעבר, הדוגמנית קיארה פסארי. אינסטגרם, פלאש 90
מערכת יחסים רעילה. קיריוס ופסארי/פלאש 90, אינסטגרם

* עוד תקרית בווימבלדון: המארגנים הזהירו את השחקנים ואת המאמנים ודרשו מהם לקצץ בהוצאות, אחרי שמאמן נתפס לוקח לעצמו 27 יוגורטים במסגרת ההקצבה היומית שלו. כל שחקן מקבל מהטורניר חשבון הוצאות של 90 ליש"ט ליום, כל מאמן מקבל 45 ליש"ט לאוכל ושתייה מהמוצרים במקום, וכאמור, אחד המאמנים נראה לוקח 27 בקבוקי יוגורט פרוביוטי לעצמו, והמארגנים נאלצו לספק אזהרה והבהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully