וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: לנגלה יושאל לטוטנהאם, סוארס לא יצטרף לריבר

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 8:18

הבלם הצרפתי של ברצלונה מצטרף לתרנגולים, החלוץ חשף שההדחה מהליברטדורס גרמה לכך שלא יעבור לבואנוס איירס. סוכמה עסקת סקמאקה לפ.ס.ז'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

העברות

* אלברו מוראטה יישאר בעונה הבאה באתלטיקו מדריד. "ברוך הבא הביתה", כתבו הקולצ'ונרוס לחלוץ שבילה את העונה האחרונה כמושאל ביובנטוס.

* סרחיו אסנחו חזר לוויאדוליד. השוער בן ה-33 עזב את ויאריאל ושב למועדון נעוריו, בו שיחק בפעם האחרונה ב-2009.

* ווסטהאם החתימה את הקשר בן ה-23 פלין דאונס. הוא נרכש על ידי סוונזי בקיץ 2021 ועל פי הדיווחים נמכר כעת לפטישים תמורת 12 מיליון ליש"ט.

* חיזוק מרשים ללידס: לואיס סיניסטרה, הקיצוני ההולנדי המצוין של פיינורד, נרכש תמורת 25 מיליון יורו וחתם לחמש שנים בקבוצה. סיניסטה כבש 12 שערים ובישל עוד שבעה בליגה ההולנדית בעונה החולפת.

* ג'ו גומז האריך את חוזהו בליברפול עד 2027. הבלם/מגן ימני נרכש לפני שבע שנים וכעת עשוי לסגור מעל עשור באנפילד.

* זו אמנם לא העברה, אבל לואיס סוארס אישר שירדה מהפרק האפשרות שיצטרף לריבר פלייט: "ריבר הצליחה לפתות אותי למרות שהתכנית שלי הייתה להישאר לשחק באירופה, אבל העסקה נפלה עכשיו כשהקבוצה הודחה מגביע הליברטדורס".

* השוער סטיב מנדנדה עזב את מארסיי בגיל 37 וחתם בראן. אחרי 14 שנה במארסיי, כשרק בעונת 2016/17 עזב לשנה לקריסטל פאלאס כדי לחזור, צפוי כעת לסיים את הקריירה בקבוצת צמרת צרפתית אחרת.

שמועות

* ניוקאסל העשירה מתכננת להציעה 20 מיליון ליש"ט עבור מרקו אסנסיו, שחקנה של ריאל מדריד.

* ברנד לנו סיכם בפולהאם על חוזה עד 2025 ואופציה לעונה נוספת. עכשיו המועדונים צריכים להגיע להסכמה וארסנל דורשת 11-10 מיליון ליש"ט בתמורה לשוער הגרמני.

* הבלם הצרפתי קלמון לנגלה יושאל מברצלונה לטוטנהאם. לפי הדיווחים, הוא יחתום מחר בקבוצה הלונדונית ובחוזה בין הצדדים לא תהיה לתרנגולים אופציית רכישה.

* זה לא סוד שברצלונה רוצה את רוברט לבנדובסקי, אבל ז'ואן לאפורטה נשיא הקטלאנים סיפק הצהרה בנושא היום והודה לראשונה: "הגשנו לבאיירן מינכן הצעה עבור לבנדובסקי, אנחנו מקווים שהתשובה תהיה חיוביות. אנחנו מודים לשחקן על המאמצים שהוא עושה כדי להגיע לכאן". לחצו לידיעה המלאה

* פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם ססואולו על רכישתו של ג'אנלוקה סקמאקה. חלוץ נבחרת איטליה צפוי לעבור לאלופת צרפת תמורת סכום מוערך של 45 מיליון יורו.

* מי תזכה בשירותיו של קלידו קוליבאלי? באיטליה מדווחים שהבלם המצוין של נאפולי נותן עדיפות לברצלונה על פני יובנטוס וצ'לסי שגם כן מעוניינות בו.

* באנגליה מדווחים: צ'לסי תשלים היום את רכישתו של ראחים סטרלינג. כוכב נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי יעבור לבלוז תמורת בסביבות 45 מיליון ליש"ט.

* האם כריסטיאנו רונאלדו יקבל הזדמנות להישאר באנגליה ולשחק בליגת האלופות עוד עונה? העיתונאי פט אוקורה מדווח: צ'לסי מציעה 14.5 מיליון ליש"ט למנצ'סטר יונייטד עבור הכוכב הפורטוגלי. כזכור, הבלוז נפרדו הקיץ מרומלו לוקאקו והם מחפשים חיזוק משמעותי להתקפה.

כריסטיאנו רונאלוד, מנצ'סטר יונייטד. LINDSEY PARNABY, GettyImages
בעונה הבאה בצ'לסי? רונאלדו/GettyImages, LINDSEY PARNABY

* אלכסנדר פשיץ' בדרך חזרה לכוכב האדום בלגרד. לפי דיווחים בסרביה, חלוץ מכבי תל אביב לשעבר שכיכב בעונה שעברה במדי פתיח קראגומרוק הטורקית, עשוי לחזור לקבוצה במדיה רשם את העונה הפורייה ביותר בקריירה, שמוכנה כעת לשלם תמורתו כמיליון יורו.

* פפה ריינה על סף קאמבק לויאריאל. השוער הוותיק יחתום לעונה אחת אחרי שעזב את לאציו.

* בתקשורת האנגלית נחשף שמעברו של פרנקי דה יונג מברצלונה למנצ'סטר יונייטד בשלב זה תקוע. הסיבה היא שהקטאלונים חייבים לקשר כ-17 מיליון ליש"ט, כתוצאה מסכומים שהגיעו לו והוא הסכים לדחות את קבלתם בתקופת הקורונה. כעת מתנהל מו"מ לסגירת החוב, ורק בסיומו ההולנדי יקדם את העברתו לתיאטרון החלומות.

* עד שניתן יהיה לקדם את המו"מ לרכישת פרנקי דה יונג, מנצ'סטר יונייטד מגבירה את הלחץ על אייאקס למכור את אנתוני וליסנדרו מרטינס. השדים האדומים הציעו 51 מיליון ליש"ט על הברזילאי וצפויה הצעה חדשה גם על הבלם הארגנטינאי, אחרי שאלופת הולנד סירבה לקבל עבורו 35 מיליון ליש"ט ודווח שארסנל הגישה עבורו הצעה טובה יותר. פורסם ב"טלגרף" הבריטי כי הברזילאי חושש שאייאקס לא תוותר על דרישתה לקבל כ-70 מיליון ליש"ט וכך תמנע את מעברו.

* הכוכב הבלגי בן ה-21 שארל דה קטלארה סירב לעבור ללידס יונייטד והכיוון הוא מילאן. נציגי אלופת איטליה שוחחו עם סוכניו של הקשר והצעה לקלאב ברוז' באיזור 30 מיליון יורו צפויה בימים הקרובים.

* טוטנהאם מתקשה להגיע לסיכום על רכישת שחקן הכנף בן ה-21 ג'ד ספנס, שהעונה כיכב כמושאל בנוטינגהאם פורסט. פורסם שהתרנגולים מוכנים לשלם עבורו כ-20 מיליון ליש"ט, אולם במילדסברו עדיין לא התרצו מההצעה.

* דריס מרטנס עזב את נאפולי ונציגיו נמצאים כעת במארסיי ומנהלים מו"מ על הצטרפות לקבוצה שסיימה במקום השני בצרפת ועשויה לצרפו כשחקן חופשי.

* ארתורו וידאל נחת בברזיל לקראת מעברו מאינטר לפלמנגו. הקשר הצ'יליאני בן ה-35 יחתום לעונה וחצי עם אופציה להאריך את ההתקשרות בעוד עונה וחצי.

* המגן הימני נקו וויליאמס יימכר מליברפול לנוטינגהאם פורסט: העולה החדשה לפרמיירליג תשלם עבורו 17 מיליון ליש"ט, כך לפי "האתלטיק". במקביל גם מנסה פורסט לצרף את עומאר ריצ'רדס מבאיירן מינכן, שעליו מנהלת מו"מ גם ליון.

* הקשר הארי ווינקס לא צפוי להישאר בטוטנהאם והוא מבוקש על ידי לסטר.

* פולהאם קרובה לצרף את השוער הגרמני ברנד לנו מארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully