וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק צמוד על כל מקום: חוס יעביר את קורס הפרו החדש

6.7.2022 / 11:00

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות יחליף את וילי רוטשנטיינר ויעביר את הקורס המבוקש אליו יתקבלו עד 20 משתתפים מתוך כ-100 מועמדים. איך המיון מתבצע, מה מעניק קדימות, מי יישאר מתוסכל וכיצד המאבק ישפיע על מפת המאמנים בליגת העל? הפרטים המלאים

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

יילה חוס, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות של ישראל, יחליף את וילי רוטנשטיינר וינהל את קורס הפרו היוקרתי שייפתח בקרוב במסגרת ההתאחדות לכדורגל. הקורס שמקנה למאמנים את האפשרות לעבוד בליגת העל הוא הקורס הכי מבוקש בהתאחדות לכדורגל ועל מקום בו מתחרים עשרות מאמנים שלא יכולים להתקדם ולעבוד בליגה הראשונה, עד שתהיה בידיהם תעודת פרו.

חוס ההולנדי שסיים בסוף השבוע האחרון את טורניר היורו עם נבחרת הנוער יהיה זה שינהל את הקורס ויעביר את רוב השיעורים בו כפי שעשה רוטנשטיינר בקורס האחרון במהלכו הוכשרו מאמנים ואנשי מקצוע רבים אשר זכו בתעודת הפרו. בין היתר קיבלו תעודות בקורס האחרון מנהל הנבחרת הלאומית יוסי בניון, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ברק יצחקי, המנהל המקצועי של מכבי חיפה גל אלברמן, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב עומר בוקנסבוים, מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה, עוזר מאמן בית"ר ירושלים גל כהן, מאמן הנוער של מ.ס. אשדוד אלי לוי והעוזר של מאמן הבוגרים של המועדון משה אוחיון ומאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב מיכאל זנדברג.

ברק יצחקי, יוסי בניון, דני בונדר, מיכאל זנדברג, קלמי סבן, קורס הפרו בהובלת וילי רוטנשטיינר. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
המלחמה על התעודה מתחדשת. רוטנשטיינר עם בוגרי הקורס הקודם/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מדובר כאמור בתחרות מאוד צמודה על מקום ברשימת המשתתפים וההתאחדות לכדורגל הבהירה לכל המועמדים כי בקורס יהיה מקום ל-15 עד 20 משתתפים בלבד. לרוב מגישים מועמדות כ-100 מאמנים ואנשי מקצוע, אך כאמור המיון מאוד קפדני וכולל ניקוד על מה שעשית עד כה בקריירה. לכל מועמד יש סל ניקוד שכולל את הרזומה שלו ואת מה שהוא יביא איתו לתהליכי המיון. כך למשל מי ששימש עד עכשיו כמאמן ראשי בליגת המשנה מקבל 8 נקודות, מי שיהיה מאמן ראשי בליגה א' מקבל רק 6 נקודות וכך הלאה. מי שהיה שחקן בנבחרת ישראל וצבר 25 הופעות מקבל 14 נקודות לציון הכולל ומי ששיחק רק בליגת העל בארץ מקבל רק 8 נקודות.

מי שמחזיק בתואר שני בחינוך גופני מקבל בונוס של 6 נקודות ומי שיש לו רק תואר ראשון בחינוך גופני מקבל 5 נקודות. המועמדים יעברו ניתוח פוטנציאל אישיותי והערכה מקצועית שייתנו להם מקסימום 20 נקודות. בסיום תהליך המיון כל מועמד יקבל ניקוד משוקלל ויקווה שהוא מקדים רבים אחרים.

ההתאחדות לכדורגל תשריין מקום לשתי נשים בקורס, שני נציגים לבני מיעוטים בקורס ושיריון עבור איש צוות אחד מתוך נבחרת ישראל או אגף ההדרכה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אדהם האדיה מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
לקראת פתיחת העונה בליגת העל, גם הוא בבעיה. מאמן בני ריינה אדהם האדיה/מאור אלקסלסי

מדובר כאמור בתחרות הכי מדוברת בין המאמנים כי בלי תעודת הפרו, לא ניתן לאמן בליגת העל. קורס הפרו נערך אחת לשנתיים עד שלוש, כך שמי שמפספס את הכניסה אליו ולא מתקבל, יכול למצוא את עצמו בלי עבודה ובלי יכולת לאמן בליגה הראשונה. לא פעם אנחנו עדים למצב בו קבוצות רוצות למנות עוזרי מאמנים לתפקיד המאמן אחרי שהמאמן פוטר, אבל עוזר המאמן הוא בלי תעודת פרו והוא חסום לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully