וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרד עוד דרמה: רפאל נדאל הדיח את פריץ בדרך לחצי גמר ווימבלדון

השור ממאיורקה חזר פעמיים בפיגור במשחק, ניצח בשובר השוויון במערכה המכרעת ויפגוש את ניק קיריוס לאחר 6:3, 5:7, 6:3, 5:7, 6:7(4) על האמריקאי הנפלא, כשהוא מתקרב צעד נוסף לתואר גרנד סלאם 23. בנשים, האלפ וריבאקינה עלו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

שלב רבע הגמר בווימבלדון 2022 ננעל הערב (רביעי) כשאנו קרובים צעד אחד נוסף לגמר קלאסי בין נובאק דג'וקוביץ' לרפאל נדאל. אחרי שהסרבי עשה את שלו והעפיל לשלב ארבעת האחרונים אתמול, היום שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם השלים את תמונת חצי הגמר עם ניצחון דרמטי ביותר על טיילור פריץ. ניק קיריוס, שהדיח את כריסטיאן גארין הצ'יליאני, יפגוש אותו בשלב הבא. בנשים נקבע מפגש בין סימונה האלפ לאלנה ריבאקינה.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
מסרב להיכנע. רפאל נדאל חוגג/רויטרס

גברים

טיילור פריץ (11, ארה"ב) - רפאל נדאל (2, ספרד) 3:6, 7:5, 3:6, 7:5, 7:6(4)

14 שנים בדיוק אחרי הגמר הבלתי נשכח ההוא נגד רוג'ר פדרר, הספרדי האגדי הפך לטניסאי הרביעי מאז 1969 שעולה לחצי הגמר בגרנד סלאם השלישי של השנה אחרי שזכה בשניים שקדמו לו. האלוף המכהן באוסטרליה וברולאן גארוס פיגר פעמיים מול אחד משלושת השחקנים היחידים שהצליחו להכניע אותו ב-2022, ועוד התמודד עם פציעה בשרירי הבטן שאילצה אותו לקחת פסק זמן כדי לקבל טיפול רפואי, והובילה את אביו לייעץ לו על פרישה מהתחרות. אלא שנדאל הוכיח בפעם המי-יודע-כמה שהוא לא יוותר לעולם ואסור להספיד אותו, השווה את מאזן המערכות בשני מקרים בהתמודדות, ולמרות שלא הצליח להשיג שבירה במערכה החמישית, הוא שלט ביד רמה בשובר השוויון בדרך לשלב הבא. פריץ, שעד הערב לא שמט מערכה בטורניר, ייאלץ להסתפק בכך שרשם את הישג השיא שלו בווימבלדון ויקווה לחזור לשלבי ההכרעה בעתיד.

כריסטיאן גארין (צ'ילה) - ניק קיריוס (אוסטרליה) 6:4, 6:3, 7:6(5)

אחרי שהתעמת עם עיתונאי והתבשר כי יעמוד למשפט בגין תקיפת בת זוגו, הילד הרע של עולם הטניס שם את הצרות בצד לפחות זמנית, כאשר העפיל לחצי הגמר בטורניר גרנד סלאם בפעם הראשונה בקריירה שלו, ובכך מנע מיריבו הצ'יליאני להיות הראשון מארצו שעושה זאת בווימבלדון מאז פררנדו גונסאלס לפני 17 שנים. מאז 2008 לא היה טניסאי לא מדורג שעלה לחצי הגמר בווימבלדון, כשאז היו אלה מראט סאפין וריינר שוטלר. עבור קיריוס מדובר בניצחון מספר 20 על הדשא באול-אינגלנד קלאב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלנה ריבאקינה, טניסאית קזחית. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
חתומה על היסטוריה קזחית. אלנה ריבאקינה/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

נשים

אילה טומליאנוביץ' (אוסטרליה) - אלנה ריבאקינה (17, קזחסטן) 4:6, 6:2, 6:3

מעולם לא הייתה לקזחסטן נציגה בחצי גמר גרנד סלאם עד היום, כאשר שלוש טניסאיות היו חתומות על שבעה ניסיונות כושלים, אבל ריבאקינה עשתה היסטוריה והפכה לראשונה אי פעם למרות ששמטה מערכה ראשונה בטורניר. טומליאנוביץ' בת ה-29 לא הצליחה לשפר את הישג השיא שלה בווימבלדון, ונותרה ללא ניצחון על ריבאקינה בשני מפגשים בין השתיים. ניצחונה של הקזחית קבע כי בפעם השנייה בלבד בעידן הפתוח, והראשונה מאז 1969, שלושה מארבעת משחקי רבע הגמר בגרנד סלאם נשים כללו חזרה מפיגור.

סימונה האלפ (16, רומניה) - אמנדה אניסימובה (20, ארה"ב) 2:6, 4:6

אלופת 2019 חולמת על הופעה שנייה במעמד הגמר בווימבלדון ורחוקה משם ניצחון אחד, לאחר שהדיחה יריבה אותה ניצחה גם בטורניר בגרמניה לפני כשבועיים. האלפ סגרה חשבון על ההפסד במפגש הקודם שהתקיים בין השתיים ברבע גמר גרנד סלאם, כשאז היה זה ברולאן גארוס 2012. האלפ רשמה ניצחון 12 ברציפות בווימבלדון, כאשר בטורניר הנוכחי היא עדיין לא שמטה ולו מערכה אחת. זהו חצי הגמר השישי אליו מגיעה הרומנייה ב-2022 - רק איגה שביונטק העפילה ליותר (8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully