וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי קולומביאני דויד קופרמן צפוי לחתום במ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 17:08

המגן השמאלי נבחן בתקופה האחרונה וצפוי להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון. שחקן נבחרת גאבון, פאהד אנדזנגה נחת להתרשמות. קמאהני יוקפא כדי לפנות מקום במצבת הזרים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

אחרי שהחתימה את לוקאס סלינאס הברזילאי, ייתכן כי מ.ס. אשדוד מצאה את הרכש הזר השני שלה לעונה הקרובה. חלוצה של נבחרת גאבון, פאהד אנדזנגה, נחת בישראל להתרשמות בקבוצה בעיר הנמל, ובמועדון יקבלו החלטה בימים הקרובים אם להחתימו.

השחקן בן ה-21, שיכול לשחק גם בכנף וגם בחוד, שיחק בשלוש העונות האחרונות בטאבור סזאנה מהליגה הבכירה בסלובניה. בעונה החולפת הבקיע אנדזנגה ארבעה שערים ובישל שניים נוספים ב-24 הופעות. בסך הכל, לשחקן יש שבעה שערים ושלושה בישולים ב-57 משחקים במדי הקבוצה הסלובנית. לאנדזנגה יש גם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של גאבון, האחרונה שבהן במרץ 2021.

בנוסף, המגן השמאלי היהודי-קולימביאני דייויד קופרמן, שנבחן בתקופה האחרונה באשדוד מרשים מאוד את הצוות המקצועי באימונים וצפוי לחתום בקרוב בקבוצה מעיר הנמל.

מ.ס. אשדוד תקפיא את המגן השמאלי גנאי מונטרי קמאהני, שכזכור סיים את העונה החולפת עם פציעה קשה של קרע ברצועה הצולבת. בעקבות העברת השחקן להקפאה תוכל אשדוד להחתים זר במקומו.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully