וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מתחזקת: לוקאס סלינאס הברזילאי חתם לעונה עם אופציה

27.6.2022 / 16:53

הקשר בן ה-26, שיכול לשחק מאחורי החלוץ ובכנפיים, סיים חוזה בלוקומוטיב פלובדיב הבולגרית ובעונה הבאה ישחק תחת רן בן שמעון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

מ.ס. אשדוד הצליחה היום (שני) לשים את ידה על אחד משחקני החיזוק שצפויים להיות מהמסקרנים ביותר בליגת העל בעונה הבאה: על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת חתם הקשר הברזילאי לוקאס סלינאס (26), שסיים את חוזהו בלוקומוטיב פלובדיב הבולגרית. העסקה נעשתה באמצעות סוכנו אדם קידן, ובאשדוד מספרים שהוא הובא במטרה להתחרות בפלייאוף העליון בעונה הבאה.

סלינאס, שמברזיל עבר לפורטוגל ב-2017 ובשנתיים האחרונות שיחק בבולגריה, משחק בעיקר מתחת לחלוץ כעושה משחק, אבל יכול לתפקד גם בכנפיים - בימין ובשמאל. הוא שמאלי ברגל, נחשב לשחקן טכני מאוד ועם מהירות טובה.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. ברני ארדוב
בן שמעון ומ.ס. אשדוד מכוונים לפלייאוף העליון/ברני ארדוב

בעונה האחרונה הוא שותף ב-33 משחקים בכל המסגרות ובמהלכם כבש שני שערים ובישל חמישה, אולם לא פעם גם תופקד בתור קשר מרכז שדה ועל כן מספריו נפגעו. אחד משעריו העונה, אגב, נכבש במשחק מוקדמות הסיבוב השלישי בקונפרנס ליג נגד פ.צ. קופנהאגן הדנית שהייתה זו שהדיחה את לוקומוטיב פלובדיב מאירופה.

כאמור לעיל, מ.ס. אשדוד ורן בן שמעון מכוונים להיות חלק משש קבוצות הפלייאוף העליון בעונה הבאה ועל כן גם ג'קי בן זקן מסרב להצעות שונות לרכישת שחקניו. המטרה של המועדון היא לשחזר עד כמה שניתן ואפילו להתעלות על העונה לפני שנתיים עם בן שמעון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully