וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר ודקל קינן מצטרפים לצוות הפרשנים של "כאן11" למונדיאל בקטאר

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 14:27

התאגיד ממשיך להכריז על צוות הפרשנים לטורניר, שיכלול בנוסף לחלוץ ולבלם הוותיקים גם את הכדורגלנית קארין סנדל: "חגיגת מונדיאל מסביב לשעון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

בתאגיד ממשיכים לבנות את הרכב השדרים והפרשנים לקראת המונדיאל בקטאר בחודש נובמבר הקרוב. להרכב המתגבש שייצא לקטאר מצטרפים גם קפטנית נבחרת ישראל קארין סנדל, בנוסף לשני שחקני נבחרת ישראל לשעבר, איתי שכטר ודקל קינן.

מעבר לצוותי השידור שכבר נסגרו, מתכננים בכאן "חגיגת מונדיאל מסביב לשעון, עם שידורים מיוחדים, ועמדות מחוץ לאצטדיונים ועל הדשא". את האולפן יגיש טל ברמן, ולהרכב הפרשנים שכולל את מאמן נבחרת ישראל אלון חזן, העיתונאים אורן יוסיפוביץ', דור הופמן ועמית לוינטל, מצטרפים עתה לראשונה כדורגלנים פעילים.

איתי שכטר, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הפרשן החדש. שכטר/דני מרון

קארין סנדל היא קפטנית נבחרת ישראל, ומכהנת כיושבת ראש ארגון שחקני הכדורגל בישראל. איתי שכטר הוא חלוץ הפועל באר שבע ושחקן נבחרת ישראל לשעבר, ודקל קינן, קפטן מכבי חיפה ובלם נבחרת ישראל לשעבר, משחק כיום בקבוצת לאס וגאס לייטס.

כזכור, התאגיד כבר הודיע שאלון חזן, מאמן נבחרת ישראל, מצטרף לפאנל הקבוע של הערוץ והוא ישמש כפרשן המרכזי באולפן המונדיאל בקטאר. צוותי השדרים שישדרו את המשחקים יורכבו מנדב יעקבי ואורי אוזן, עמיחי שפיגלר ומוטי איווניר, יהונתן כהן ואסף כהן ושרון דוידוביץ' יחד עם הפרשנית אשרת עיני. רמי ויץ, ששידר את גמר המונדיאל הקודם בין צרפת לקרואטיה, לא יהיה הפעם חלק מהצוות, כמו גם השדר הוותיק יורם ארבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully