וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלון של אוגוסט יראה לאן פנינו מועדות - אם ננצח נהיה חזק בתמונה"

גיא גודס התראיין ל-103FM לאחר עליית נבחרת ישראל שלב השני במוקדמות אליפות בעולם: "פינלנד ושבדיה חזקות, אבל זה אפשרי. אם לא ננצח נהיה בבעיה"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

נבחרת ישראל סיימה אמש (ראשון) את השלב הראשון במוקדמות אליפות העולם עם 77:96 על אסטוניה. הכחולים - לבנים יסחבו איתם את המאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים לשלב הבא, ויקוו להשיג מספיק ניצחונות בשלב השני מול שבדיה, פינלנד וסלובניה על מנת להעפיל לאליפות שתיערך בשנה הבאה באינדונזיה.

מאמן הנבחרת גיא גודס התראיין הערב ל-103FM והביט לעבר החלון הבא באוגוסט, בו תפגוש הנבחרת את פינלנד ושבדיה רגע לפני שאליפות אירופה תצא לדרך: "אנחנו צריכים לדאוג כרגע לניצחונות מול פינלנד ושבדיה. הן נבחרות חזקות, אבל זה אפשרי. הסיכוי הוא 50:50 מבחינתי, החלון של אוגוסט יהיה מפתח, הוא יראה לנו לאן פנינו מועדות. אם נצליח לנצח אנחנו חזק בתמונה, אם לא - נהיה בבעיה".

בהמשך הוסיף גודס: "אתה אף פעם לא יודע מי השחקנים שיגיעו מכל נבחרת. אני מקווה שדני אבדיה יגיע באוגוסט ויהיה איתנו, זה ייתן לנו עוד שחקן איכותי שיכול לעזור ולהשיג את מה שאנו רוצים - שני ניצחונות. בסופו של דבר, יהיו הרבה שחקנים על הרבה עמדות. נצטרך לבחור את הסגל הכי טוב שאנו חושבים שיוביל אותנו".

על ההבדלים בין אימון הפועל חולון לאימון הנבחרת סיפר גודס: "בנבחרת זו אווירה שונה והרבה יותר כיפית, זה סגנון אחר, אתה מדבר עברית רוב הזמן. ההרגשה אחרת, קצת יותר רגוע אבל עדיין המשימות קיימות. אלו שני דברים שונים לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully