וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' שובר שתיקה: "לא טעיתי לגבי אוסקר, כל אירופה מדברת עליו"

4.7.2022 / 15:45

המאמן שהעלה את הטאלנט לבוגרים מדבר לראשונה מאז עזב את מכבי תל אביב: "הרגשתי שנגד מכבי חיפה זה הרגע הנכון בשביל גלוך. מה שהוא עשה בשלושה חודשים מלמד ממה הוא עשוי. גאה שהצוות שלי ואני איתרנו את יכולותיו. הפרידה ממני? לא רוצה לדבר על החלטות פוליטיות"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

אוסקר גלוך הפך תוך זמן קצר מאוד לשם דבר בכל אירופה. הקשר בן ה-18 של מכבי תל אביב ונבחרת הנוער סיים את טורניר היורו בסלובקיה כשמועדונים רבים כבר מגלים בו המון עניין וצפויים להגיש לצהובים הצעות מרחיקות לכת בקרוב על מנת לרכוש אותו. גלוך חייב הרבה ממה שעובר עליו בחודשים האחרונים למלאדן קרסטאיץ'. המאמן הסרבי, שעזב את מכבי תל אביב, לא חשש לתת במה גדולה לטאלנט הצעיר ואף הפתיע את כולם כאשר נתן לו את חולצת ההרכב במשחק בעל חשיבות עצומה - מול האלופה מכבי חיפה. היום, לראשונה מאז שקיבל את ההודעה על סיום דרכו במועדון, והתאכזב עמוקות בשל כך, הסכים קרסטאיץ' לדבר, כשהדגש היה על גלוך שאותו הוא כל כך נהנה לראות באליפות אירופה עד גיל 19.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב עם אוסקר גלוך. אריאל שלום
גלוך עם קרסטאיץ', המאמן שהוא חייב לו לא מעט/אריאל שלום

"לא הייתי מופתע מההופעות של אוסקר בסלובקיה", אמר קרסטאיץ' בפתיחת דבריו. "ידעתי שאוסקר יוכיח את היכולת שלו ברמה הכי גבוהה שיש, והוא אכן עשה את זה. היום כולם באירופה מדברים עליו. אני יכול לומר שהוא ילד נהדר ומצפה לו קריירה מפוארת. לפניו עתיד ורוד ואני מאחל לו את כל הטוב שבעולם".

מתי ידעת שיש לך יהלום כזה ביד?

"אני והצוות שלי עקבנו אחרי אוסקר מהרגע שהגענו למכבי תל אביב. הוא היה ברדאר שלי כמו יתר השחקנים הצעירים שמכבי מחזיקה תחת חוזה".

ואז הגיע המשחק נגד מכבי חיפה. מאיפה היה לך הביטחון לזרוק אותו למים בבלומפילד המלא בערב כזה?

"לפני המשחק נגד מכבי חיפה הרגשתי שזה הרגע הנכון בשבילו. היו לי הרבה שחקני קישור דומים בסגל, אבל רציתי מישהו שהוא בלתי צפוי, בעל רעיונות טובים ומסירות מפתח. את כל זה ראינו אני והצוות באוסקר. והחלטנו לתת לו את ההזדמנות דווקא מול מכבי חיפה. לא היה לי שום ספק לגבי ההחלטה שלי. ידעתי שיש לי בקבוצה שחקנים עם אופי נהדר והייתי משוכנע שהם יידעו לקבל אותו אליהם ולתמוך בו, במיוחד כשמדובר בשחקן כל כך צעיר שזקוק לכך. אני שמח שלא טעיתי לגביו, הוא רק בתחילת הדרך, אבל מה שהוא עשה בפלייאוף בארץ ומיד אחר כך באליפות אירופה, והכל תוך שלושה חודשים בלבד, מלמד ממה עשוי הבחור הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוסקר גלוך שחקן נבחרת הנוער של ישראל. רויטרס
אחרי היורו, כל אירופה מדברת עליו. גלוך/רויטרס

אתה עדיין לא דיברת על ההחלטה של מכבי תל אביב לסיים את הדרך איתך. אולי זה הזמן גם לומר על כך כמה מילים.

"אני לא רוצה לדבר על החלטות פוליטיות או אחרות שהתקבלו במכבי תל אביב, כיוון שאני לא שם יותר. אני רק יודע שאם היינו, הצוות שלי ואני, ממשיכים במכבי, היינו יודעים מה לעשות עם אוסקר. אוסיף שוב שהצוות שלי ואני מאוד גאים, מאחר שאיתרנו מהר מאוד את האיכויות שלו והוכחנו במכבי תל אביב ובכדורגל הישראלי שאין הבדל בין שחקן ותיק לשחקן צעיר. הכל נמדד באיכות וביכולת שיש לך או שאין לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully