וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלת אור רויזמן לנס ציונה על סף סיכום, גם דור תורג'מן מועמד

שחקן הכנף של מכבי תל אביב צפוי להצטרף לעולה החדשה, ברקוביץ' רוצה את חלוץ נבחרת הנוער. הסקציה תישאר בינתיים עם 5 זרים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

סקציה נס ציונה שפתחה אתמול (ראשון) את אימוניה באופן רשמי, ממשיכה במאמצים להשלים את הסגל עוד לפני המראת הקבוצה בעוד 10 ימים למחנה אימון בסרביה. בצוות המקצועי מנסים לחזק בעיקר את חוליית ההתקפה, כאשר מי שצפוי להצטרף בקרוב הוא אור רויזמן ממכבי תל אביב, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב בת ים שירדה לליגה א'. השאלתו של רויזמן סוכמה עקרונית, כאשר מכבי תל אביב לא תדרוש דמי השאלה, אבל כן התחייבות לדקות משחק במינימום 50 אחוז מהמשחקים, דבר שמקובל כמובן על ראשי נס ציונה.

שחקן נוסף שמועמד להצטרף לעולה החדשה ממכבי תל אביב הוא החלוץ דור תורג'מן, שהיה חלק מנבחרת הנוער שסיימה במקום השני באליפות אירופה U19. תורג'מן מיועד להצטרף לאימוני הצהובים עם חזרת הקבוצה ממחנה האימון במירלו, אך בנס ציונה רוצים לצרף גם אותו בהשאלה, באותם תנאים של רויזמן וייתכן שכבר בימים הקרובים יהיו התפתחויות בנושא.

אור רויזמן שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
התחייבות לדקות משחק. רויזמן/אודי ציטיאט

שחקן נוסף שצפוי להצטרף לסקציה נס ציונה הוא הקשר האחורי עילאי טרוסט, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ובקבוצה מחכים כעת לסגירת כל פרטי ההשאלה מול הפועל באר שבע.

אחרי החתמתו אמש של הקשר הצרפתי פרדי פלומן, סגרה נס ציונה נכון לעכשיו את רשימת הזרים שלה והיא צפויה לפתוח את העונה עם חמישה זרים. בצוות המקצועי מעדיפים לא למלא נכון לעכשיו את מכסת הזרים ומשאירים לעצמם את האופציה להתחזק במידת הצורך בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully