וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "רוצה לצרף 2-3 שחקנים מנבחרת הנוער, מכבי ת"א צריכה לאשר"

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 19:12

סקציה נס ציונה פתחה עונה, המאמן הסביר את ביטול הסיכום בחדרה: "בלב ידעתי שאם נעלה, ארצה להישאר". המנכ"ל: "מאמין שנישאר". הקבוצה ערכה אימון בכורה, פלומן חתם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

העולה החדשה סקציה נס ציונה ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה ותתחיל רשמית את אימוניה. לא מעט סימני שאלה מרחפים מעל הקבוצה, שתארח את משחקיה הביתיים באצטדיון העירוני בראשון לציון. זו עונת מבחן עבור הצוות המקצועי בראשות המאמן ניר ברקוביץ', שהעלה את הקבוצה ליגה וימשיך עונה נוספת, אך זו פעם ראשונה עבורו שהוא מכין קבוצה לליגת העל.

בבוקר הודיעו הכתומים על החתמתו של פרדי פלומן, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב, ולפני כן בבית"ר ירושלים ובהפועל חדרה. על פי הודעת הקבוצה, הקשר הצרפתי נחת בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. בנוסף, הכתומים ערכו את אימון הבכורה לקראת העונה הבאה, כאשר מרבית השחקנים, כולל המצטרפים החדשים נטלו חלק.

שוער סקציה נס ציונה יוסי גינזבורג עם המאמן ניר ברקוביץ' והמנכ"ל רועי אנקווה. קובי אליהו
המטרה: להישאר בליגה. גינזבורג, ברקוביץ' ואנקווה/קובי אליהו

במסיבת העיתונאים, ברקוביץ' שמע את השאלות המתבקשות על כך שחזר בו מהסיכום בהפועל חדרה כדי להישאר בנס ציונה: "אחרי שעלינו ליגה ידעתי שאני אהיה פה, לא היה לי ספק בכלל. זה מה שרציתי ואני מרגיש פה בבית. מה שהיה עם חדרה היה ונגמר בטוב, אני מתרגש לפתוח עונה ראשונה בליגת העל כמאמן. אמנם הייתי חודש וחצי בבני יהודה, אבל עכשיו אני בונה את הסגל מחדש. זה מאתגר מאוד, מאמין שתהיה עונה מוצלחת".

המאמן הוסיף: "עם חדרה סיכמתי חודש וחצי לפני סיום העונה, עלינו ליגה ובלב ידעתי שאם אני עולה ליגה אני רוצה להישאר בנס ציונה. היו קצת חילוקי דעות עם רועי (אנקווה, המנכ"ל). אני שמח שזה הסתדר ונשארתי".

על הסגל שנבנה: "התקציב לא כל כך גדול, אבל תהיה קבוצה טובה. הבאנו ועוד נביא שחקנים טובים, אני מאמין בסגל. נבוא לכל משחק בשיטה שלי ההתקפית, כדי לנצח בכל מגרש. לפעמים זה יצליח ולפעמים לא, אבל אלך בדרך שלי. גם בתקופה הקצרה בבני יהודה היו לי משחקים נהדרים, אני מאמין ביכולת שלי ובכדורגל כל הזמן אתה במבחן, בטח כמאמן. נחזק עוד שלוש-ארבע עמדות, נביא עוד שניים-שלושה צעירים, מכבי תל אביב צריכה לתת לנו את האישור האחרון. כמו שראיתם, נבחרת הנוער עשתה תצוגה נפלאה ואני רוצה כמה מהכישרונות שם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני סקציה נס ציונה באימון הפתיחה. קובי אליהו
הכתומים ערכו הערב אימון בכורה/קובי אליהו
שחקן סקציה נס ציונה לנסינט סידיבה עם ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
הזר החדש לנסינט סידיבה עם ניר ברקוביץ' באימון הפתיחה של נס ציונה/קובי אליהו

המנכ"ל רועי אנקווה אמר: "לא הייתי כאן בקדנציה הקודמת בליגת העל, אז אין לי איך להפיק לקחים. נעשה את המקסימום כדי שתהיה עונה טובה. אליפות לא ניקח, אנחנו לא מאריות הליגה. אני מאמין שנישאר. כשניר סיכם בחדרה לא היינו בשני המקומות הראשונים, הוא כנראה רצה להבטיח את מקומו בליגת העל ולא ידע שנעלה. אחרי שעלינו הוא חשב אחרת".

השוער והקפטן יוסי גינזבורג הוסיף: "ההרגשה מצוינת, התחברתי למקום מהשנייה הראשונה. בנינו פה תלכיד מדהים ואני מקווה להחזיר על המגרש וללכד את חדר ההלבשה כמו שהיה בליגה הלאומית. ניר מאמן טוב וידע לחבר אותנו, אני מאמין בביחד. נסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים, ממשחק למשחק נצבור ביטחון. עברתי חצי שנה לא פשוטה, היה לי קשה להתאושש מפציעה ואני מקווה להישאר בריא".

פרדי פלומן, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
תחנה רביעית בישראל. פלומן/אריאל שלום

עד כה נבנה סגל צנוע באופן יחסי, וגם כאן יש לא מעט סימני שאלה לקראת העונה הקרובה. במועדון הוחלט שלא להביא שוער זר, או שוער ישראלי בכיר והחליטו להישאר עם צמד השוערים יוסי גינזבורג וניב אנטמן, שיתחרו על מקום בין הקורות כאשר גינזבורג מיועד להיות השוער הראשון. בגזרת הזרים, לצד ארי מורה שהגיע מבני סכנין ופלומן שכאמור חתם היום רשמית, הוחתמו גם הבלם הקנייתי ג'ונסטון אומורווה והקשר האחורי לנסינט סידיבה, שהגיע מהליגה הראשונה באלבניה.

בגזרת הישראלים, השמות הבולטים שצורפו הם אלמוג בוזגלו, מיקי סירושטיין ואורי מגבו, כאשר דור כוכב ימשיך עונה נוספת. בצוות המקצועי ממשיכים לחפש חיזוק, בעיקר לקישור ולהתקפה, כאשר השאלה המרכזית בנוגע לחלק ההתקפי היא מי יכנס לנעליו הגדולות של החלוץ דודו ביטון, שהיה מלך השערים בעונה שעברה ועזב למכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully