וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מועדונים באנגליה עוקבים": אוסקר גלוך ברשימת כוכבי העתיד של היורו

ב"אתלטיק" היללו את קשר מכבי תל אביב: "יש לו קילריות, בגרות ואינטליגנציה". מרטין שקרטל: "רואה אותו משתלב בליגת האלופות"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

ההייפ סביב אוסקר גלוך הולך וגובר אחרי ההופעה הפנטסטית שלו באליפות אירופה עד גיל 19. קשר מכבי תל אביב, שעשוי להימכר הקיץ תמורת המחיר הנכון, סחט הבוקר (שני) מחמאות ב"אתלטיק", שם הכתירו אותו לאחד מחמשת כוכבי העתיד של הטורניר וחשפו: מועדונים באנגליה כבר מנהלים מעקב צמוד אחריו.

"בגמר, גלוך היה ללא ספק השחקן הטוב ביותר על כר הדשא", ציינו. "הוא כבש שלושה שערים בטורניר ושמר את הטוב ביותר לסוף, עם סיומת ברמה הכי גבוהה שיש מול אנגליה. גם נגד אוסטריה הוא הצטיין עם שער ובישול. מספר 10 של נבחרת ישראל מוצא את הכיסים והחורים בהגנה ויש לו ראיית משחק של קילר. היכולת שלו להניע התקפות מעבר עם הכדור, קיבלה תשומת לב מיוחדת מהאנגלים בזמן ההכנה שלהם לגמר".

גלוך גם הוכתר לתגלית הטורניר

ויש גם מי שבחר בו לשחקן המצטיין של הטורניר

הכותב הוסיף ש"גלוך משחק עם בגרות ואינטליגנציה הרבה מעל הממוצע בגילו, וקשה מאוד לעצור אותו כשהוא רץ קדימה עם הכדור. זאת הסיבה שהוא כבר נמצא במעקב של מועדונים באנגליה ומועמד חזק מאוד לעזוב את מכבי תל אביב למרות שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת רק בחודש מרץ האחרון".

בלם ליברפול לשעבר מרטין שקרטל ששימש כשגריר כבוד של הטורניר מטעם אופ"א, אמר על חמשת השחקנים שנבחרו לרשימה כולל גלוך: "מחכה להם עתיד ורוד. אני רואה את השחקנים האלה משתלבים ביום מן הימים בפרמיירליג ובליגת האלופות".

בסך הכל, ליוו את האליפות שנערכה בסלובקיה למעלה מ-100 סקאוטים מרחבי אירופה. מבין הקבוצות האנגליות, ידוע שאסטון וילה, ווסטהאם ולידס שלחו נציגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully