וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע צירפה את מועתסם עיסאווי ונתנאל חגאני

3.7.2022 / 15:02

שחקן הכנף חתם לשלוש שנים בהמלצת אלחמיד: "אתן את כולי למען הקבוצה". מלך שערי ליגה א' צפון יושאל, בני ריינה ונס ציונה מעוניינות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

לא רק תומר חמד חתם היום (ראשון) בהפועל באר שבע, שצירפה שני שחקנים נוסף לחלק ההתקפי, כאשר אחד מהם יושאל בעונה הקרובה. מחזיקת הגביע החתימה לשלוש שנים את מועתסם עיסאווי, הקיצוני הימני ששיחק בעונה החולפת בעירוני נשר מליגה א'.

הפועל באר שבע שילמה לנשר את סעיף השחרור של עיסאווי בן ה-18, שעמד על 50,000 שקל, כשמי שהמליץ לבעלים אלונה ברקת ולמאמן אליניב ברדה לצרף את שחקן הכנף מכפר מנדא הוא חאתם עבד אלחמיד.

עיסאווי מסר אחרי שחתם באמצעות סוכנו עידו קרן: "אני נרגש מאוד לחתום במועדון גדול כמו הפועל באר שבע. מחכה בקוצר רוח לפגוש את הקהל ומתכוון לתת את כל כולי למען הצלחת הקבוצה". המנכ"ל גיא פרימור הוסיף: "החתמתו של מועתסם היא חלק מאסטרטגיה ארוכת הטווח של המועדון. מועתסם הוא שחקן צעיר וכשרוני ואני מאחל לו הצלחה רבה".

נתנאל חגאני שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
נס ציונה ובני ריינה מעוניינות. חגאני עם ברקת וסוכנו עידו קרן/אתר רשמי, הפועל באר שבע

שחקן נוסף שישתייך להפועל באר שבע בשנים הקרובות הוא מלך שערי ליגה א' צפון בעונה האחרונה, נתנאל חגאני שהבקיע 20 שערי ליגה במדי מ.ס. צעירי כפר קנא, כולל חמישייה מול הפועל איכסל. חגאני בן ה-22 חתם אף הוא לשלוש שנים במועדון מבירת הנגב ויושאל בעונה הקרובה, כאשר העולות לליגת העל - מכבי בני ריינה וסקציה נס ציונה - הביעו בו התעניינות גדולה.

"אני שמח מאוד לחתום בהפועל באר שבע ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. מקווה לתקופה פורה יחד". אמר חגאני. המנכ"ל פרימור הוסיף: "אני מברך את נתנאל על הצטרפותו ומאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully