וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של הפועל באר שבע: תומר חמד חתם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 17:46

החלוץ ששיחק בעונות האחרונות באוסטרליה חוזר לישראל אחרי 11 שנים ויחזק את ההתקפה של אליניב ברדה: "כשכבשתי בטרנר עם הנבחרת הרגשתי את האווירה המיוחדת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

הפועל באר שבע היתה שקטה עד עתה בחלון ההעברות אבל היום (ראשון) הקבוצה הטילה פצצה של ממש כשהודיעה: תומר חמד, החלוץ בן ה-35 ששיחק באוסטרליה בשנים האחרונות, חתם לשנתיים בשורות מחזיקת הגביע אחרי שעבר בדיקות רפואיות, ויטוס עם הקבוצה למחנה האימונים שלה. החלוץ הוא שחקן החיזוק השלישי שמגיע הקיץ לקבוצה, אחרי יוני סטויאנוב הצעיר שהצטרף מהפועל כפר סבא ושי אליאס שנרכש בשבוע שעבר מהפועל תל אביב וחתם לארבע שנים.

חמד אמר אחרי החתימה: "לאחר למעלה מעשור בו שיחקתי מחוץ לארץ, החלטתי לחזור לישראל ואני שמח מאוד לעשות זאת בהפועל באר שבע. שיחקתי ואף כבשתי באצטדיון טרנר במדי נבחרת ישראל והרגשתי את האווירה המיוחדת באצטדיון הזה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי, כעת אחבור לחבריי החדשים במחנה האימונים ויחד נתכונן בצורה הטובה ביותר לעונה הקרובה".

מנכ"ל המועדון גיא פרימור הוסיף: "אני שמח על כך שתומר מצטרף אלינו. תומר מביא עמו ניסיון רב מקריירה הכוללת שערים רבים בליגות הגדולות באירופה ובמדי נבחרת ישראל. אני בטוח שהוא יתרום לנו רבות ומאחל לו הצלחה".

תומר חמד. הפועל באר שבע, אתר רשמי
חלוץ חדש בבאר שבע. תומר חמד/אתר רשמי, הפועל באר שבע

חמד בן ה-35 חוזר ארצה אחרי 11 שנה מעבר לים. תחילה הוא יצא ביולי 2011 למאיורקה, כעבור שלוש שנים עבר לאלמריה ואת ספרד עזב בקיץ 2015 לטובת ברייטון, אז עוד בצ'מפיונשיפ האנגלית. באפריל 2017 חמד ובירם כיאל עלו עם ברייטון לפרמיירליג, אבל אחרי עונה אחת בליגה הוא הושאל לקווינס פארק ריינג'רס וב-2019/20 לצ'רלטון. הפרק שלו בממלכה הסתיים באוגוסט 2020 ואת השנתיים האחרונות הוא העביר באוסטרליה, תחילה בוולינגטון פיניקס והשנה בווסטרן סידני.

ב-100 משחקים שערך חמד ב"לה ליגה", הוא כבש 24 שערים ובישל שישה. בפרמיירליג הוא הבקיע שני שערים ב-16 הופעות ובצ'מפיונשיפ הוסיף 35 שערים ב-125 משחקים. כידוע, בישראל חמד עשה את צעדיו הראשונים בבוגרים במכבי חיפה וגם היה שותף לשתי אליפויות ב-2005/6 וגם בעונת 2010/11, עונה שבה הוא הבקיע 12 שערי ליגה. כן שיחק החלוץ במכבי הרצליה, בבני יהודה ובאחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully