וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: קבוצת צ'מפיונס ליג. פסטיבל כריסטיאנו רונאלדו באנגליה

התקשורת חוגגת, קראגר ונוויל מתכסחים, יונייטד טוענת ש"הוא לא למכירה" והספקולציות נזרקות לאוויר (נאפולי, באיירן מינכן, צ'לסי). הבקשה של CR7 לעזוב את תיאטרון החלומות גרמה לסערה

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו והבקשה שלו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הפכו הערב (שבת) לסיפור החם בכדורגל האנגלי. לפורטוגלי בן ה-37 יש חוזה לעונה נוספת באולד טראפורד והתגובה הראשונית של השדים האדומים אמש הייתה ברוח הזו: לרונאלדו יש חוזה והוא לא למכירה.

הפורטוגלי אמנם כבש בעונה החולפת 24 שערים בכל המסגרות (18 בליגה, 6 בליגת האלופות), אבל מנצ'סטר יונייטד דשדשה, שוב סיימה בלי תואר וגם נותרה בלי כרטיס לליגת האלופות. CR7 נראה מתוסכל יותר מתמיד ונדמה שהאפשרות שלא ישחק בצ'מפיונס פשוט לא מתיישרת עם הרצונות שלו.

אז יונייטד אמנם משדרת ש"הוא לא למכירה", אבל ייתכן שזו רק אסטרטגיה שנועדה להוציא כמה שיותר כסף מעזיבה שלו - וזה לא עניין של מה בכך בגיל 37. מנגד, בסביבתו של רונאלדו אמרו לתקשורת האנגלית ש"הוא משוכנע שיש לו עוד 3-4 שנים ברמה הכי גבוהה של הכדורגל".

אז מה תהיה התחנה הבאה? השמות הראשונים שנזרקו לאוויר הן צ'לסי, נאפולי ובאיירן מינכן. הבלוז כבר הוזכרו בהקשר הזה לאחרונה ובהתאם הופיעון דיווחים על פגישה בין הסוכן ז'ורז'ה מנדש להנהלת צ'לסי בעניין של רונאלדו. אבל בימים הקרובים בוודאי יזרקו לאוויר עוד ספקולציות שיהיה להן מכנה משותף אחד עיקרי: כל קבוצה שתעלה בהקשר של CR7 היא כזו עם כרטיס לליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו חזר למגרשים אחרי הטרגדיה, כבש שער במדי מנצ'סטר יונייטד, והביט השמיימה. רויטרס
צבר הרבה תסכול בקדנציה השנייה בתיאטרון החלומות. רונאלדו/רויטרס

סיפור רונאלדו גם הצית אש בפעם המי-יודע-כמה בין שחקני העבר והפרשנים בהווה, גארי נוויל וג'יימי קראגר, שלהנאת אוהדי הכדורגל בממלכה (ומחוצה לה) נוהגים לעקוץ ולהתכתש.

קראגר צייץ: "רונאלדו עשה בדיוק מה שחשבתי שהוא יעשה, כבש שערים והפך את מנצ'סטר יונייטד לחלשה יותר. הבקשה שלו לעזוב גם הורגת את הרעיון שהוא סירב למנצ'סטר סיטי בשנה שעברה בגלל האהבה שלו ליונייטד".

נוויל השיב לו: "אני מבין, אתם מרוצים, אבל הוא יכול להעדיף את יונייטד על פני סיטי כי הוא אוהב אותה יותר - ועדיין לבקש לעזוב. הוא עזב בעבר ועדיין אהב את המועדון. תהנה משבת בערב ומההצלחה הזמנית שלכם (ליברפול)".

קראגר הוסיף: "סיטי לא רצתה אותו ואתה אותו אחד שלא הפסיק להגיד כשהוא חזר, שזה כאילו אלביס הגיע למנצ'סטר! אלביס עזב את הבניין".

נוויל סיכם: "קצת פחות דיבורים בבקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully