וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אלחמיד עושה מאמץ גדול להיות בהפועל באר שבע"

המאמן התארח באירוע "שבת ספורט באר שבע" וסיפר: "חאתם שכר דירה בעיר. מדמון? אם תהיה לו הזדמנות לצאת לחו"ל זה יהיה מדהים"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

מאות אנשים הגיעו היום (שבת) למתחם הסינמה סיטי בבאר שבע, לאירוע "שבת ספורט באר שבע". אחד האורחים היה מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה.

ברדה נשאל בנוגע לקפטן נבחרת הנוער, אילי מדמון ואמר: "אחת המטרות שלנו היא לפתח שחקנים צעירים מעבר לרצון לזכות בתארים. אילי עשה קפיצת מדרגה. האם הוא יקבל השנה דקות או לא? זה תלוי בו. אני מקווה שהוא יישאר אצלנו, אבל בגיל הזה ואחרי הופעות כאלה, אם יש לו הזדמנות לצאת לחו"ל, זה יהיה דבר מדהים גם לנו כמועדון וגם לשחקן".

באשר להחלטה להמשיך לאמן, אמר: "לקח זמן עד שהתבשלתי עם ההחלטה. זו הייתה החלטה משפחתית והייתי חייב לבחון את זה גם מבחינה בריאותית. בשיחה שהייתה לי עם הקרדיולוג הוא אמר לי 'אם עברת בשלום את משחק הגמר, אתה יכול להמשיך לאמן'. ברור לי שאני לוקח סיכון מקצועי גדול בכך שאני ממשיך לאמן, אבל יש פה גם סיכוי גדול".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דיאגו מיטלברג,
עובד על ספר אוטוביוגרפי. ברדה/דיאגו מיטלברג

ברדה גם התייחס לפרסומים לפיהם הבלם חאתם עבד אלחמיד מעוניין לעזוב: "הייתה לי איתו שיחה באימון הראשון שקיימנו העונה והבנתי ממנו שהפועל באר שבע חשובה לו והוא מוכן לעשות את הנסיעות הארוכות מהצפון לעיר. אני חשבתי שזה לא יהיה נכון עבורו להמשיך ולעשות את הנסיעות האלה כל יום, ביקשתי שהוא ישכור דירה בבאר שבע וזה מה שקרה. חאתם עושה מאמצים גדולים להיות איתנו".

ברדה סיפר כי בשנה האחרונה הוא עובד על ספר אוטוביוגרפי יחד עם אופיר בן שטרית, הכרוז של הפועל באר שבע. הספר שיצא לאור בחודשים הקרובים, משחזר נקודות מרכזיות לאורך הקריירה ארוכה של ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully