וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד נחוש לעזוב את הפועל באר שבע, ברקת לא רוצה לוותר

18.6.2022 / 10:01

סימן שאלה גדול מרחף על אימון הפתיחה של מחזיקת הגביע מחר עם ההחלטה של הבלם לסיים את דרכו אצל הדרומיים בשל קשיים משפחתיים. אלחמיד לא מצליח למצוא פיתרון למצב, והבעלים אלונה ברקת לא רוצה לשחררו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

הפועל באר שבע תפתח מחר (ראשון) את אימוניה תחת המאמן אליניב ברדה שחתם על חוזה חדש לשנתיים במהלך השבוע החולף. סימן שאלה גדול מרחף על פתיחת האימונים והוא קשור לבלם הקבוצה חאתם עבד אלחמיד. כבר למחרת הזכייה בגביע המדינה, פתח אלחמיד את ליבו בכמה ריאיונות שקיים והבהיר כי לא יוכל להמשיך לשחק בעונה הבאה בהפועל באר שבע. אלחמיד הסביר כי רעייתו חייבת להתגורר בכפר מנדא בשל היותה בעלת קריירה משל עצמה כמאמנת ספורט וכושר והוא כבר לא יכול לעשות את הדרך מהצפון לבאר שבע או לחילופין להתגורר רחוק מרעייתו ובנו.

פגרת הקיץ לא שינתה דבר מבחינת אלחמיד שלא מצליח למצוא פתרונות למצבו ומבקש לעזוב את המועדון ולהתגורר בצפון. השחקן כבר שוחח שלשום על כך עם אלונה ברקת, שנמצא איתו בקשרים מצוינים, וביקש ממנה להתחשב במצבו ולאפשר לו לעזוב בצורה מכובדת לשני הצדדים.

חאתם עבד אלחמיד (מימין), ניקיטה רוקאביציה, דנילו אספרייה שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוצה להיות לצד משפחתו. אלחמיד עם בנו ליד רוקאביציה ואספרייה/ברני ארדוב

ברקת מצידה לא מוכנה לוותר על אלחמיד בטענה שהוא אחד השחקנים הטובים בארץ, לבטח בתפקידו, מה עוד שהיא רכשה אותו מסלטיק בלא מעט כסף. ברקת מצפה מהבלם למצוא דרכים יצירתיות שישלבו מגורים חלקיים בבאר שבע על מנת שהוא ימשיך במועדון.

אלחמיד שקל את הדברים ביומיים האחרונים, אבל נראה שמבחינתו הפיתרון היחיד הוא היפרדות וחיים בכפר מנדא לצד רעייתו ובנו. מחר כאמור יתחילו האימונים ומעניין יהיה לראות האם אלחמיד מגיע לאימון הפתיחה.

בבאר שבע אמרו הבוקר: "אנחנו מבינים את הקשיים של חאתם ומוכנים לבוא לקראתו כמה שאפשר, אבל חאתם הוא אחד השחקנים הטובים בארץ והליגה הזו לא משופעת בשחקנים איכותיים שהם שוברי שוויון. להרים ידיים ולהגיד שאנחנו מוותרים על שחקן כזה, זה אומר לפתוח את העונה בעמדה פחות טובה. ברור שיש כאן סיפור לא פשוט, אבל אלונה וחאתם ביחסים מצויינים, כך שצריך לראות איך פותרים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully