וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת המחזרות: מכבי תל אביב מסרבת להציב תג מחיר על גלוך

יניב טוכמן, שליחנו לסלבוקיה

2.7.2022 / 12:30

סוכנו של השחקן, שמנסה להביא הצעה גבוהה עבורו, לא יודע באיזה סכום הצהובים יסכימו למכור. גם סוכנים אחרים שמנסים להשיג הצעות נתקלים באותו המכשול. איביץ' התרשם, אייאקס, אספניול וריינג'רס כבר פנו

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב מסרבת להציב תג מחיר על אוסקר גלוך. סוכנים שונים, וביניהם סוכנו של גלוך, עו"ד שחר גרינברג, מנסים בימים האחרונים להבין ממכבי תל אביב באיזה סכום הם יימכרו את השחקן, אך הצהובים מסרבים לנקוב בסוכם מסוים ויפעלו רק כאשר תגענה הצעות רשמיות עם סכומים ברורים ומפורטים עבור היהלום החדש של הכדורגל הישראלי.

סוכנו של גלוך, שהיה בסלובקיה יחד עם אביו של השחקן, מקסים גלוך, כבר קיבל לא מעט פניות ממועדונים באירופה שמתעניינים בשחקן, ובראשם אייאקס, אספניול וריינג'רס. אך כאמור הקושי שמציבה מכבי תל אביב בכך שהיא מסרבת לנקוב סכום מדויק, או אפילו קרוב למה שהיא רוצה, מקשה בינתיים על התקדמות המגעים.

אופיר חיים, אוסקר גלוך. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
אייאקס, אספניול וריינג'רס כבר פנו. גלוך/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

הצהובים יצטרכו להחליט בתקופה הקרובה מה הם רוצים לעשות עם השחקן, וגם גלוך עצמו לא החליט מה עדיף לו, כפי שהתבטא בתום ההפסד לאנגליה כשאמר: "אני לא יודע עדיין מה אני רוצה לעשות בעונה הבאה".

המאמן ולאדן איביץ' צפה אמש (שישי) בביצועיו במחנה של מכבי תל אביב במירלו שבהולנד והוא התרשם עוד יותר מהיכולות של השחקן, וקרוב לוודאי שהוא יזרום עם החלטת המועדון, אם כי ברור שהיה מעדיף שגלוך יישאר לפחות לעוד שנה ואף מעבר לכך. כזכור, לגלוך יש חוזה לעוד שנתיים נוספות, עד 2024, אז יהיה בסך הכל בן 20.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
התרשם מגלוך. איביץ'/קובי אליהו

כך או אחרת, ההערכה היא, כפי שפורסם כאן בוואלה! ספורט, היא שמכבי תל אביב לא תקשיב להצעות הנמוכות בצורה משמעותית מסכום של עשרה מיליון יורו, עליו מדברים בצורה לא רשמית גורמים במועדון. בעיני רבים במכבי תל אביב, הכישרון של גלוך הוא בקנה מידה עולמי, ואם הוא היה ברזילאי או ארגנטינאי, אז לבטח מועדוני הענק של אירופה היו מחזרים אחריו ומציעים סכומים הרבה יותר גבוהים.

גלוך ישוב עם נבחרת הנוער מחר לישראל ובהמשך השבוע יפגוש לראשונה את איביץ', כאשר הקבוצה תשוב ממחנה האימונים בהולנד. מכבי תל אביב תקיים הערב את משחק האימון השני שלה במחנה מול ווסטרלו הבלגית, ותקווה הפעם לנצח אחרי שהפסידה במשחק הראשון לאלמניה אאכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully