וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך: "לא יודע מה אני רוצה לעשות. לא מודע למה שנכתב עליי"

יניב טוכמן, שליחנו לסלובקיה

2.7.2022 / 6:53

כובש השער של נבחרת הנוער בגמר היורו "מתנתק לחלוטין מהשיח סביבו". חיים: "יש בו את מה שיש בכוכבים הגדולים"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

אוסקר גלוך סיים את גמר אליפות אירופה לנוער עם שטף דם וכאבים בכף הרגל, זכר לאחת הכניסות החזקות שחטף במשחק מהאנגלים. גלוך יודע שהוא הסיפור הכי גדול של הנבחרת הזו ושלאורך כל השבועות האחרונים קיים שיח ער על הבחירה שהוא צריך לקחת לקראת העתיד שלו. הוא ישוב מחר (ראשון) לארץ וימתין לשובה של מכבי תל אביב לקראת הצטרפותו לאימונים וההיכרות שהוא צריך עוד לעשות עם ולדאן איביץ'.

על העתיד שלו אמר גלוך בתום ההפסד לאנגליה: "אני לא יודע מה אני רוצה לעשות בעונה הקרובה. מה שעשינו כאן בסלובקיה בטורניר הזה יהיה חלק מההיסטוריה וזה כיף, אבל כבר הובלנו במשחק ולכן זה מאכזב. אני גאה בכל השחקנים".

אופיר חיים, אוסקר גלוך. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
"יש בו את מה שיש בכוכבים הגדולים". אופיר חיים עם אוסקר גלוך/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

על מה שהוא עובר בשל היותו נושא להרבה כתבות, אמר גלוך: "אני לא גולש באתרים. לא נכנס לקרוא מה שכותבים עליי. אני מנתק את עצמי לחלוטין מכל השיח סביבי".

אופיר חיים סיפר בתום המשחק על גלוך שכבש את שער היתרון לישראל: "יש באוסקר את מה שיש בכוכבים הגדולים. יש זן מיוחד של שחקנים שמגיל 17 אתה מרגיש שיש להם נסיון של גיל 30. כשאוסקר עבר לנבחרת עד גיל 21, התקשרתי אליו ושאלתי אותו אם הוא לא מתגעגע אלי. הוא שאל אותי אם אני לא מתגעגע ללחץ שלו אחרי איבוד כדור. ברגע שהוא שאל אותי שאלה כזו, הבנתי כמה הוא תותח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully