וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "47 שלשות זה לא נתון מעודד, מנסים לחפות על הגודל בתחכום"

2.7.2022 / 16:00

ניצחון ביתי על אסטוניה (א', 20:30) יעלה את ישראל שלב במוקדמות המונדובאסקט. המאמן שוב השאיר את זיו ובלייזר מחוץ לסגל

שחקן נבחרת ישראל, תומר גינת, מקריא את "נזכור" בביקור במחנה ההשמדה מיידנק/איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת ישראל תפגוש מחר (ראשון, 20:30) את נבחרת אסטוניה במשחק שינעל את שלב הבתים הראשון של מוקדמות אליפות העולם 2023. אחרי ההפסד ביום חמישי לנבחרת פולין, בישראל עדיין תלויים בעצמם כדי לעלות לשלב הבתים השני, ויעשו זאת עם ניצחון ביתי, אם כי גם הפסד עשוי להספיק אם נבחרת פולין תפסיד לנבחרת גרמניה במשחק המקביל. הפסד ישראלי וניצחון פולני יביא להדחת הנבחרת של גיא גודס מהמפעל.

בצוות המקצועי החליטו שלא לבצע שינויים בסגל למשחק הקרוב, למרות שהייתה התלבטות האם לרשום את הקפטן גל מקל, שהיה השחקן היחיד שלא עלה על הפרקט במשחק בפולין. בסופו של דבר החליטו גודס ועוזריו להמשיך עם אותם 12 שחקנים, כולל מקל, כאשר יפתח זיו ועוז בלייזר שוב לא יזכו להתלבש.

יפתח זיו, שחקן נבחרת ישראל.
שוב לא בסגל. יפתח זיו

הנבחרת חזרה היום להתאמן לקראת המשחק אחרי שאתמול שבה מפולין כשהיא מנסה להתאושש מההפסד הדרמטי במשחק ביום חמישי. במחנה הישראלי סיפרו מאז המשחק על דריכות גדולה לקראת אסטוניה, ותחושה שחייבים לבוא ולתקן על ההפסד המיותר כדי לשמור על סיכוי כלשהו כדי לעלות לאליפות העולם דרך שלב הבתים השני.

גודס אמר לקראת המשחק מחר: "אני אוהב לחץ. בסופו של דבר, כשאתה מגיע למשחקי נוקאאוט שחייבים לנצח, למרות שיש דברים שונים, גם אם נפסיד ונעלה אז המצב שלנו יהיה קשה בהמשך, הלחץ מפקס אותך. אתה צריך להיות מפוקס על הדברים שאתה רוצה לעשות. לבוא רגוע ולנסות להזיז את הלחץ הצידה, הוא לא יזוז. שחקנים גדולים מגיעים למשחקים גדולים, זה מה שהיה לי בכל הקריירה, אני מקווה שהשחקנים יעשו צעד קדימה למשחק הזה, עם כל המשמעות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא גודס, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
לא מעודד מכמות השלשות. גודס/ברני ארדוב

המאמן התייחס לכמות השלשות הלא שגרתית שזרקה הנבחרת בפולין: "ממבט על הנבחרת היום, היא קצת שונה ממה שהייתה אפילו בחלון הראשון. אוריינטציה של פחות קלעים. אז עם משחק פנימה והחוצה, היום עם תמיר, זוסמן, גיא, רפי, נמרוד ותומר, שאלה הרכבים לא רעים שלנו, אז זה מכריח אותנו לעשות חדירה והוצאה והמשחק נותן לנו לזרוק הרבה שלשות. 47 שלשות זה לא נתון מעודד, אבל אולי בגלל תנאי המגרש השחקנים היו סחוטים ולפעמים לקחו זריקות גם בגלל זה. קבוצות שיש להם יותר קליעה זורקות יותר שלשות מחדירות. פולין היו עם הרכבים של 2.17 ו-2.15 מ', אז החדירה פנימה כמעט לא הייתה, והפוסט אפ כמעט לא היה. הדברים שאנחנו יותר חזקים בהם זה הקליעות מבחוץ, בגלל זה זה נוצר, וגם היו כמה זריקות בהארכה שהעלו את המספר".

גודס הוסיף: "אני מצפה לריכוז יותר, אבל אם תלך לסטטיסטיקות של המשחקים בחלונות שהיו, רוב המשחקים נגמרו ב-15-30 הפרש, וכל נבחרת מאבדת 15-20 כדורים. קשה לבנות כימיה בחלונות, צריכים להיות זהירים עם האיבודים שמובילים לנקודות זולות. יש לנו בעיה עם סגירה לריבאונד באופן תמידי, ואנחנו חשופים נגד נבחרות גדולות. התחכום שלנו זה לחפות על הגודל בתחכומים, לא תמיד זה עובד, יש נבחרות יותר חכמות. אנחנו צריכים להיות סופר אגרסיביים ואנרגטיים, לעשות את הדברים הבסיסיים. מושלם זה לא יהיה, אבל צריך לתקן מהחלונות הקודמים והמשחק הקודם. לפעמים נעשה 15 מ-30 ולפעמים 10 מ-50, אין לנו על זה שליטה כל כך. נעשה טעויות, אני בטוח. זה משחק לחוץ, אבל קודם כל נצטרך לשמור. האסטונים הם קבוצת קליעה מצוינת, ואם נותנים להם להגיע לקליעות שלהם נהיה בבעיה. הגרמנים לא נתנו להם להגיע לזריקות אפילו, אין לנו את הפרסונל של הגרמנים, אבל ניצחנו אותם בחוץ. אם נבוא מרוכזים טקטית אני מאמין שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully