וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין וגריליש החמיאו, באנגליה מודים: "למזלנו במחצית פיגרנו רק 1:0"

ה"אריות הצעירים" חגגו את הזכייה באליפות אירופה לנוער, המאמן פוסטר: "ישראל הייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה, אך אם לשפוט לפי מה שהיה אחרי ההפסקה, ניצחנו בצדק"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

בעוד נבחרת הנוער של ישראל הסתפקה במחמאות אחרי טורניר נפלא והפסד בגמר, באנגליה חוגגים את הזכייה באליפות אירופה עד גיל 19. ה"אריות הצעירים" של איאן פוסטר, שזכו בטורניר גם ב-2017, חתומים כעת על שתי זכיות בארבעת הטורנירים האחרונים, כאשר בשנתיים הקודמות הוא לא התקיים בשל מגיפת הקורונה.

ב-2017 היו אלה מייסון מאונט, ריס ג'יימס וארון ראמסדייל שהובילו את הנבחרת לזכייה ועשו את הקפיצה לנבחרת הבוגרת, והפעם הגיבור של האנגלים היה קרני צ'וקוומקה, קשרה של אסטון וילה שהבקיע בהארכה את השער שהשלים מהפך. חברו לשעבר של צ'וקוומקה בווילה, ג'ק גריליש ממנצ'סטר סיטי, החמיא לנבחרת הצעירה וגם הארי קיין הצטרף לחגיגות: "אתם נפלאים. כל הכבוד לכם, תיהנו מהחגיגות".

באנגליה חגגו את הזכייה, אך לא שכחו להחמיא ליריבה בגמר. המאמן איאן פוסטר אמר: "צריך לתת קרדיט לישראל, במחצית הראשונה הם היו הרבה יותר טובים. הדבר החיובי היחיד במחצית הראשונה הוא שבסיומה פיגרנו רק 1:0. שינינו דברים בהפסקה, ואם לשפוט לפי המחצית השנייה וההארכה, ניצחנו בצדק. אני מאושר עבור השחקנים, הם עבדו מאוד קשה".

הקפטן הארווי וייל הוסיף: "בהחלט לא הפכנו את המשחק לקל עבורינו, בעיקר במחצית הראשונה, אבל לא הפסקנו להאמין. תמיד חלמנו לשחק בנבחרת אנגליה, אין כבוד גדול יותר מלזכות בתואר עבור המדינה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully