וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנגליה התקשתה להתמודד עם גלוך, ישראל צריכה לחזור לארץ בראש מורם"

באירופה מחמיאים נבחרת הנוער למרות ההפסד בגמר. בספרד נכתב: "ישראל לא נרתעה מהפייבוריטית, גלוך סיפק קסם והראה שהוא הכי מוכשר בנבחרת". בממלכה נפעמו מ"ביצוע הסולו הנפלא" של הישראלי

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל הדהימה את היבשת כשהגיעה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, אך במשחק האחרון היא נכנעה למעצמה והפסידה 3:1 לאנגליה לאחר הארכה. הנבחרת של אופיר חיים הובילה בזכות מבצע נהדר של אוסקר גלוך במחצית הראשונה, אך האנגלים השתלטו על הגמר במחצית השנייה ובהארכה כבר ניצלו את העייפות הישראלית בדרך לזכייה.

בעולם לא נותרו אדישים להגעה של ישראל "הצנועה" לגמר ושיבחו את הנבחרת על אף ההפסד. "ישראל לא נרתעה מאנגליה הפייבוריטית", נכתב ב"אס" הספרדי, "היא רצתה להיות עם הכדור ולא חששה מהלחץ של היריבה. בסוף, הם תמיד מצאו את אוסקר גלוך. בשער, כשנדמה שלאריאל לוגסי נגמרו הרעיונות, הוא מצא את גלוך שסיפק את הקסם. במהלך אחד הוא הראה שהוא השחקן הכי מוכשר בנבחרת. במחצית השנייה המומנטום השתנה, אנגליה הגיבה ולא לקח לה הרבה זמן להשוות. ישראל, הפתעת הטורניר, יכולה לחזור הביתה בראש מורם אחרי גמר נהדר".

אופיר חיים, אוסקר גלוך. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
הדהים את אנגליה, אך זה לא הספיק. גלוך/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

ב"סקיי" האנגלי חגגו עם ה"אריות הצעירים" את הזכייה בגביע, אך גם הם נפעמו מ"מבצע הסולו הנפלא" של גלוך: "ישראל, שהגיעה לגמר בפעם הראשונה, הובילה בצדק במחצית והייתה יכולה להגדיל את היתרון. ה'אריות הצעירים' התקשו להתמודד עם גלוך במשך פרק זמן ארוך וזה היה הוא שהעלה את ישראל ליתרון. הנער קיבל את הכדור על סף הרחבה, ועל אף שהיה מוקף בשחקנים בלבן, הוא סיפק ביצוע מופלא בו ניער את השומר מעליו ושלח בעיטה חזקה לרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully