וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מרוצה מהשלמת הסגל: "שחר היה נחוש, אלה הזרים שרצינו"

2.7.2022 / 6:55

אחרי צירופם של קורנו ופיירו, האלופה תוכל לצאת למחנה האימונים בהולנד עם סגל מלא: "אלברמן עמד במשימה. המטרות - אליפות שלישית ברציפות והגעה לשלב בתים אירופי"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

השלמת העסקה הכפולה ביום שישי הובילה לשביעות רצון גדולה מאוד במכבי חיפה. המגן הצרפתי פייר קורנו חתם לעונה אחת ומיד אחריו חתם לשלוש שנים החלוץ מהאיטי פרנצדי פיירו, שהפך לרכש היקר בתולדות המועדון - 1.6 מיליון יורו.

פיירו ייהנה גם משכר גבוה של כ-350 אלף יורו, שאחרי בונוסים עוד עשוי להגיע ל-420 אלף. החלוץ בן ה-27, איתו שוחח גם המגן מיקאל אלפונס כדי לשכנעו להגיע לישראל, נפרד מקבוצתו הקודמת וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "התברכתי לשחק שלוש שנים בגנגאן. אני מעריך את כל האוהדים על האהבה שהעניקו לי, תודה לחברים ולצוות המקצועי על הכול. אני מאחל לכולם את כל הטוב בעונה הקרובה".

במקרה של קורנו, מדובר בסופו של דבר במתווה של השאלה. אוביידו מצויה בבעיות כלכליות ופועלת תחת הסדר נושים, כך שמכירה הייתה מאלצת אותה להעביר חלק נכבד מהסכום הנכנס לנושיה. כך מדובר בדמי השאלה נמוכים שמקבלים הספרדים, כשבתום התקופה יהיה קורנו שחקן חופשי ויוכל להמשיך את ההתקשרות עם הירוקים.

פרנזי פיירו, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
היה במעקב במשך תקופה ארוכה. פרנצדי פיירו/אתר רשמי, מכבי חיפה

זו עונה שנייה ברציפות שמכבי חיפה מצליחה לעמוד במטרות הרכש ולהשלים את הסגל שלה עוד לפני היציאה למחנה האימונים. בקיץ הקודם זה קרה עוד בשלהי חודש יוני והפעם ב-1 ביולי. גורם במועדון אמר: "שלושת הזרים שהגיעו לכאן הם כאלה אחריהם עקבנו במהלך העונה, והשלמת הסגל הסתיימה בהצלחה אודות לעבודה של גל אלברמן. אלה השחקנים שרצינו".

נשיא המועדון יעקב שחר שוב הכניס את היד אל הכיס, כמו בקיץ שעבר, ובמועדון הבהירו: "יענקל'ה השקיע לא מעט כדי שהקבוצה תוכל לכוון למטרות שלה - אליפות שלישית ברציפות והגעה לשלב בתים באירופה. הוא היה נחוש שנוכל לצאת עם סגל מלא למחנה בהולנד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פייר קורנו, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
המתווה שונה. פייר קורנו/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה ניצחה עד כה בשלושת משחקי ההכנה בארץ (מ.ס. אשדוד, מכבי נתניה והפועל עפולה) וביום שלישי תקיים אחד נוסף מול העולה החדשה מכבי בני ריינה. ברביעי תמריא האלופה להולנד ובמהלך המחנה תקפוץ לבלגיה למשחק מול מכלן (שבת הבאה, 16:00 שעון ישראל) ובחלוף שלושה ימים תפגוש את ויטסה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully