וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הגביע הקדוש: נבחרת הנוער חולמת על הגביע הנכסף

הרוגע בקומפלקס המרהיב בסמורין לפני התפרצות הרגשות הלילה בטרנבה. השקט המפתיע של השחקנים לצד התזזיתיות של אופיר חיים. שליח וואלה! ספורט יניב טוכמן היה עם נבחרת הנוער רגע לפני שהיא תנסה לזכות באליפות אירופה (20:30, ספורט4)

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 1:2 את צרפת/ספורט1

במתקן האימונים הקסום של נבחרת ישראל כאן בעיירה הציורית סמורין בסלובקיה, שורר רוגע אינסופי. קומפלקס של מגרשי כדורגל ושלל מתקני ספורט לצד בית המלון הנעים שמארח גם את נבחרת אנגליה ונפרד מאלו שהודחו בחצי הגמר. אבל המראה הפסטורלי הזה לא יכול להטעות. בלבבות של אופיר חיים והשחקנים שלו מתחוללת סערה. אפילו המשולש שלא נפרד לרגע יילה חוס, בוני גינצבורג ומשה סיני, על כל שנות הניסיון שלהם, מתרגש לקראת גמר אליפות אירופה עד גיל 19 הערב.

כשנציג אופ"א הביא אמש למסיבת העיתונאים את הגביע שתניף הערב הנבחרת המנצחת, אופיר חיים זינק לאחור כאילו שקיבל מכת חשמל. הוא גם כך חסר מנוחה ולא יכול להביא את עצמו לרגיעה. בלובי של המלון הוא כל הזמן מסתובב. הולך מפינה לפינה. בהתחלה ניסה לראות איך הוא מטיס את הילדים שלו לכאן. בסוף החליט לוותר בגלל שהבין כי זה כרוך בקונקשן ואי נוחות, כך שהגביע שהוא כל כך רוצה לחבק הלילה, הימם אותו.

גביע היורו עד גיל 19, סלובקיה 2022. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
כמה שבישראל רוצים לשים את היד על הגביע הזה/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

השחקנים שלו חיים כבר כמה ימים כאן בפלנטה אחרת, אבל דווקא הם נראים כמי שנהנים מאוד מהחלום. "חברים שלנו עושים עכשיו טירונות קרבית ומכשירים את עצמם להילחם, אז אנחנו צריכים לקחת גם את הטירוף הזה סביבנו בפרופורציות הנכונות", אומר אחד מהם.

כל מה שקורה בארץ סביבם עובר אליהם בקלות דרך המכשירים הסלולריים. חלק מההורים והאחים כבר הגיעו אתמול לקראת המשחק הערב בעיר טרנאבה הסלובקית. בנבחרת מבינים שיכולה להיות השפעה ולחץ על השחקנים, אבל אם יש משהו שמאוד מטריד זה ההיבט הפיזיולוגי. הקפטן אילי מדמון אמר שבשלב כזה של גמר גביע לא מרגישים עייפות, אבל ראשי הצוות המקצועי חושבים אחרת בגלל העומס שהיה עליהם כאן באינטנסיביות פחות מוכרת ולכן גם בשל החום הכבד, קיצרו את האימון אתמול ושלחו את השחקנים למנוחה לא לפני שתירגלו פנדלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אצטדיון ספרטק טרנבה. יניב טוכמן,
האצטדיון שבו ישראל יכולה לעשות היסטוריה בטרנבה/יניב טוכמן
משה סיני עם יילה חוס נבחרת הנוער. יניב טוכמן, אתר רשמי
השקט שלפני הסערה. משה סיני ויילה חוס במתקן האימונים/אתר רשמי, יניב טוכמן

באנגליה השקיפו אתמול על שחקני הנבחרת מקרוב כי כולם פשוט נמצאים באותו המלון, בקומות שונות. "אנחנו יודעים שעבורכם זה אירוע שכל ישראל מדברת עליו ולכן תבואו עם המון מוטיבציה", אמר אחד מראשי המשלחת האנגלית. "ניצחתם כבר את גוליית בחצי הגמר, אז בטח שתהיה בכם אמונה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully