וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "בלתי אפשרי לשחק בסאונה כזו, אבל היינו צריכים לנצח"

30.6.2022 / 23:39

הנבחרת שמטה יתרון של שש נקודות והפסידה בפולין בתום הארכה, המאמן התלונן על התנאים: "זו בושה, אין היגיון לשחק בחום כזה בשנת 2022"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

נבחרת ישראל הייתה זקוקה לניצחון כדי להבטיח את העפלתה לשלב השני של מוקדמות המונדובאסקט, אבל לצערה גם יתרון של 6 נקודות לקראת הדקה האחרונה במשחק לא הספיק, וזה הסתיים בהפסד צורם 90:85 בתום הארכה במשחק בפולין.

עבור המאמן גיא גודס והשחקנים מדובר בנורת אזהרה נוספת לאור העובדה ששוב הם שמטו יתרון משמעותי, אבל ישראל בוודאי יכולה להתנחם בכך שניצחון על אסטוניה ביום ראשון יספיק גם כן להבטחת הכרטיס לשלב הבא שאליו מעפילות שלוש הנבחרות הראשונות בכל בית. עם זאת, מלבד האכזבה הגדולה בנבחרת מההפסד שמנמיך מאוד את הסיכוי לעלות לאליפות העולם, באו בטענות במשלחת לתנאים הקשים באולם בלובלין: "כזה מעמד מכובד, ושיחקנו בסאונה. איך אישרו לשחק באולם כזה בסוף יוני?".

רפי מנקו, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל נגד פולין. FIBA.COM, אתר רשמי
יתרון ששוב לא הספיק. מנקו/אתר רשמי, FIBA.COM

בסיום אמר גודס: "התחושות קשות, כי המשחק היה לנו בידיים ומשום מה לא עשינו עבירה בשלוש נקודות יתרון. בסוף כבר היינו סחוטים והמשחק ברח לנו, אבל לפחות הם ניצחו בפחות מההפרש שניצחנו. לא תכננתי שנזרוק 47 שלשות, אבל משחק הפנים לא עזר לנו יותר מדי והלכנו על זריקות מבחוץ, גם אם קלענו ב-29 אחוזים, שאלו לא אחוזים טובים. בכל מקרה היינו מנצחיי אם היינו עושים עבירה וזה מה שמעצבן אותי".

מה היה חסר לנבחרת: "כשנכנסנו להארכה בסאונה כזו ושחקנים יצאו בחמש עבירות, זה השפיע. היינו די סחוטים, שיחקנו בחום כזה...זה ממש כבשן, זה היה בלתי אפשרי וזה לקח לנו את הכוח בסוף. בושה לשחק בתנאים האלה, החום הזה לשחק בשנת 2022, אין מזגן, להזיע כמו חזירים, אין הגיון לשחק בתנאים האלה. זאת הפעם הראשונה שזה קורה לי, אני מקווה שהפעם האחרונה גם".

לקראת אסטוניה ביום ראשון: "אנחנו רוצים לנצח כדי להיות תלויים בעצמנו. לכל חלון יש את החיים שלו ולכן אי אפשר להשוות בין חלונות ומשחקים קודמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully