וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו ועוז בלייזר מחוץ לסגל נבחרת ישראל למשחק בפולין

29.6.2022 / 21:25

גיא גודס בחר את ה-12: "המטרה היא לנצח - אם זה יפה או לא יפה". תומר גינת: "נבחרת ישראל יותר מחויבת מכל נבחרת אחרת"

שחקן נבחרת ישראל, תומר גינת, מקריא את "נזכור" בביקור במחנה ההשמדה מיידנק/איגוד הכדורסל הישראלי

גיא גודס סגר את רשימת 12 השחקנים שיירשמו בסגל נבחרת ישראל למשחק החוץ נגד פולין, שייערך מחר (חמישי, 21:30) במסגרת מוקדמות אליפות העולם. שני השחקנים שנותרו בחוץ הם יפתח זיו ועוז בלייזר. כזכור, ישראל ניצחה במפגש הקודם בין הנבחרות, 61:69 בדרייב אין לפני כשבעה חודשים, אולם שתי הנבחרות חסרו אז מספר שחקנים בכירים: תמיר בלאט, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו ורומן סורקין בצד הכחול-לבן, ומתאוש פוניקה, מיכל סוקולובסקי ואיי ג'יי סלוטר בפולין.

גודס אמר לקראת המשחק: "נצטרך לשמור על הכדור, לסגור לריבאונד, ירידה טובה להגנה, לשחק מרווח בהתקפה עם סבלנות, להגיע לזריקות קלות ומתוכננות ולהילחם. מושלם זה לא יכול להיות בחלונות, כי כל אחד מגיע בסיטואציה שונה, עם הסגנון שלו. צריך להיות חזקים מנטלית בכל רבע, והמטרה היא לנצח את המשחק - אם זה יפה או לא יפה".

מאמן נבחרת ישראל, גיא גודס, עם עוזריו דרור כהן, נדב זילברשטיין. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
הסגל נסגר. גודס ועוזריו, דרור כהן ונדב זילברשטיין/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

המאמן הוסיף על המפתחות למשחק: "נצטרך לשלוט בקצב מההתחלה, לרוץ רק כשצריך לרוץ, לשחק הגנה טובה, להשתמש באיבודי הכדור שלהם ובריבאונד ארוך כדי לעשות סלים קלים. גם כשמשחקים מהר, צריכים להיות בשליטה. זה לא יהיה נוקאאוט של קבוצה כזאת או אחרת, מי שיהיה יותר מרוכז וירצה יותר, תנצח".

על הסיור במחנה ההשמדה מיידנק: "היה לא קל, אבל סופר חשוב לכולנו, להבין מה שהעם שלנו עבר. תמיד אמרתי לכולם שמי שלא זוכר את העבר אין לו עתיד, היה חשוב לנו לראות את זה ולהעביר את המסר הלאה. לכולנו יושב בראש מה שעברנו, וננסה להביא את למלחמה על אדמת פולניה אחרי מה שהעם היהודי עבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר טימור, גיא פניני, רפי מנקו, תומר גינת באימון נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
נבחרת ישראל תחפש ניצחון בפולין/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

תומר גינת הוסיף: "אני מרגיש טוב וטוב להיות ביחד בשלושה שבועות האחרונים. חלון נבחרת הוא דבר שונה, אנחנו מרגישים מוכנים למשחק, יודעים את החשיבות שלו, באים הכי מוכנים שאפשר ורוצים לחזור לארץ עם ניצחון".

על השינויים בסגלי שתי הנבחרות: "הסגל של פולין שונה וחזק יותר ממה שהם שיחקו נגדנו בנובמבר, אנחנו מחוזקים בשחקנים שלא היו איתנו בפעם הקודמת. נבחרת ישראל יותר מחויבת מכל נבחרת אחרת, זה מה שאנחנו צריכים להביא, נעמוד במשימה שלנו וננצח את המשחק הזה".

גם הפורוורד התייחס לביקור במיידנק: "רגעים לא פשוטים, זה אף פעם לא קל. חלקנו עשה את זה בי"ב במסגרת בית הספר. אף פעם לא קלים המראות האלה והאווירה הזאת, עשינו את זה כנבחרת. מקווים לעשות ניצחון על אדמת פולין ולחזור לארץ מאושרים ביום שישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully