וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ביקרה במחנה מיידנק, תומר גינת קרא את "נזכור"

29.6.2022 / 14:12

לקראת משחק החוץ נגד פולין ביום חמישי (21:30), הכחולים-לבנים סיירו במחנה הריכוז וההשמדה. ניצחון בלובלין יבטיח מקום בשלב הבתים השני וישמור על סיכוי ריאלי לעלות לאליפות העולם

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

נבחרת ישראל תעלה מחר (חמישי, 21:30) על הפרקט בלובלין למשחק החמישי בקמפיין מוקדמות גביע העולם 2023 כשתתארח אצל נבחרת פולין. הנבחרת מגיעה למשחק מהמקום השני בבית עם שני ניצחונות ושני הפסדים, ואילו נבחרת פולין ניצחה משחק אחד והפסידה שלושה. במשחק הראשון בין שתי הנבחרות בדרייב אין ניצחה ישראל 61:69.

הנבחרת הגיעה אתמול ללובלין וערכה אימון ראשון כבר אמש. היום בערב יערכו השחקנים אימון נוסף תחת הצוות המקצועי שכולל את המאמן גיא גודס, עוזריו נדב זילברשטיין ודרור כהן. הסגל כולל נכון להיום 14 שחקנים, כששני שחקנים ימצאו את עצמם מחוץ לסגל למשחק, ככל הנראה פורוורד וגארד.

שחקן נבחרת פולין איי ג'יי סלוטר. אתר FIBA, אתר רשמי
חוזר לסגל פולין לקראת המשחק מול ישראל. איי ג'יי סלוטר/אתר רשמי, אתר FIBA

מאחר שהנבחרות גוררות את התוצאות מהסיבוב הראשון איתן לשלב הבתים השני, וישראל הפסידה בחלון הקודם פעמיים לנבחרת גרמניה, יודעים בנבחרת כי אם לא ישיגו שני ניצחונות בחלון הנוכחי, בלובלין וביום ראשון נגד אסטוניה, סיכויי העלייה לאליפות העולם יהיו נמוכים. שני ניצחונות ישאירו את ישראל חזק בתמונה, ובתחרות רצינית עם הנבחרות שיגיעו מהבית המקביל שכולל את פינלנד, סלובניה, שבדיה וקרואטיה. מנגד, שני הפסדים עשויים לסיים את הדרך של ישראל ולשלוח את הנבחרת לשלב המוקדמות הראשון ליורובאסקט 2025.

נבחרת פולין, שמודרכת על ידי איגור מיליצ'יץ' שהוזכר כמועמד לעמדת עוזר המאמן במכבי תל אביב, פתחה את מוקדמות אליפות העולם עם שלושה הפסדים, אך השיגה ניצחון חשוב בלובלין 68:70 על אסטוניה במשחק הקודם, ניצחון שהשאיר את הנבחרת בחיים. הפסד לישראל יחרוץ את גורלה של פולין, ולכן היא מציבה בחלון הנוכחי סגל איכותי יותר עם חזרתם של איי ג'יי סלוטר ומיכל סוקולובסקי לנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני נבחרת הכדורסל במחנה מיידנק. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
שחקני הנבחרת במחנה מיידנק, היום/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

הנבחרת קיימה היום ביקור במחנה ההשמדה מיידנק, הסמוך ללובלין. השחקנים ואנשי המשלחת קיבלו הדרכה בעברית של אורי מייזלמן, מדריך מסעות לפולין ממרכז ההדרכה "המעורר", וסיירו בתאי הגזים, ביתני המגורים, המשרפות והר האפר, שלמרגלותיו הקריא תומר גינת את "נזכור" של אבא קובנר והצטלמה עם דגל ישראל. לאור החלטת משרד החינוך לבטל את מסעות בתי הספר התיכוניים לפולין, מייזלמן הביע תקווה שגם בעתיד יימשכו הסיורים של צעירים במחנה זה ובדומיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully