וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: מכבי חיפה העלתה את ההצעה, פיירו הסכים להצטרף

29.6.2022 / 15:33

הירוקים הציעו 350,000 יורו בעונה לפני בונוסים לחלוץ גנגאן, שיהפוך ליקר ביותר בתולדות המועדון ויירכש תמורת 1.6 מיליון יורו. ינחת מחר בישראל לבדיקות רפואיות ויחתום לשלוש שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6/ספורט1

מעברו של פרנצדי פיירו למכבי חיפה נסגר, כך דווח היום (רביעי) בתקשורת הצרפתית, וחלוץ נבחרת האיטי שיגיע מגנגאן צפוי להפוך לשחקן היקר ביותר בתולדות האלופה. פיירו בן ה-27, שעל רכישתו סיכמו הירוקים עם הקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה תמורת 1.6 מיליון יורו, שינה את דעתו והסכים להגיע למועדון מהכרמל אחרי שקיבל אמש הצעה משופרת, זאת לפי הדיווח של סנטי אאונה מ"פוט מרקאטו".

כזכור, פיירו סירב תחילה לעבור לקבוצה של ברק בכר, על אף שהצהיר כי ברצונו לעזוב את גנגאן. עם זאת, מכבי חיפה העלתה את הצעתה לשכר של 350,000 יורו בעונה, שעשוי לטפס עד 420,000 יורו בהתאם לבונוסים בחוזה, והשחקן נענה בחיוב. פיירו אמור להתייצב מחר בישראל לבדיקות רפואיות, לקראת חתימה לשלוש שנים במכבי חיפה.

כפי שנכתב כאן אתמול, המגן מיקאל אלפונס ששיחק במכבי חיפה בחצי העונה האחרונה סייע משמעותית לירוקים להשלים את העסקה כששוחח עם החלוץ, אותו הוא מכיר ממפגשי העבר ביניהם בצרפת, והמליץ לו בחום להגיע לחיפה.

חלוץ נבחרת האיטי פרנזי פיירו. CHANDAN KHANNA/AFP, GettyImages
בדרך למכבי חיפה. פיירו/GettyImages, CHANDAN KHANNA/AFP

פיירו מגיע אחרי עונת השיא שלו בקריירה, בה כבש 15 שערים והוסיף ארבעה בישולים בליגת המשנה הצרפתית. גם בנבחרת האיטי הוא מחזיק במאזן מרשים, עם 14 כיבושים ב-22 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully